ال‌جی تولید گوشی‌های هوشمند را در کره جنوبی متوقف می‌کند

شرکت ال‌جی در نظر دارد به منظور کاهش قیمت تمام شده محصولاتش و در نتیجه جلوگیری از ضرردهی بیشتر، خط تولید گوشی‌های هوشمند در کره جنوبی را متوقف کند.

0

بر کسی پوشیده نیست که نداشتن مدل کسب‌وکار مناسب در بازار گوشی هوشمند می‌تواند خیلی زود شرکت‌ها را از گود رقابت حذف کند؛ اتفاقی که به نظر می‌رسد پس از اچ‎تی‎‎سی، برای ال‌جی به عنوان دومین تولید کننده بزرگ گوشی هوشمند کره‌ای هم در حال رخ دادن است.

درحالی که تا چند سال پیش ال‌جی و سامسونگ پایاپای هم در بازار گوشی هوشمند حرکت می‌کردند، اما جایگاه این دو در بازار کنونی با یکدیگر قابل قیاس نیست. شاید همین ضعف در نوآوری و بازاریابی ال‌جی را مجاب به توقف خط تولید گوشی هوشمند در کره کرده باشد.

بر این اساس هرچند ال‌جی به عنوان سومین برند عرضه کننده گوشی هوشمند (تحت قرارداد با اپراتورها) در ایالات متحده محسوب میشود، با این حال به منظور تصحیح مدل کسب‌وکار در نظر دارد خط تولید گوشی های پرچم‌دار خود در کشور کره‌ای را متوقف سازد. به گزارش رویترز، کارخانه جات مذکور دست کم وظیفه تولید یک پنجم از کل گوشی های هوشمند شرکت کره‌ای را بر عهده داشته‌اند.

LG تا پیش از این با افتخار عبارت “ساخت کره” را بر روی محصولات خود درج کرده است، از این تصمیم توقف تولید در وطن کمی سخت و شاید گران برای ال‌جی تمام شود. تمرکز بر روی خط تولید گوشی در کشور ویتنام را می‌توان آخرین اقدام ال‌جی به منظور کاهش هزینه تولید محصولات دانست. البته در بازاری که شرکت‌های چینی در حال قبضه کردن آن هستند، کمی سخت می‌توان تصور کرد که بار دیگر ال‌جی را لااقل به این زودی در صدر جدول بزرگ‌ترین تولید کنندگان گوشی هوشمند مشاهده کنیم.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.