اوپو Realme 3 Pro با اسنپ‌دراگون 710 رونمایی شد

پس از مدت‎ها درز شایعات مختلف پیرامون گوشی میان رده جدید برند اوپو، این شرکت چینی سرانجام از اوپو Realme 3 Pro با قدرت گرفتن از تراشه اسنپ‌دراگون 710 رونمایی کرد.

0

اوپو Realme 3 Pro را می‌توان نسخه ارتقا یافته Realme 3 دانست که اکنون به نمایشگری بدون حاشیه، تراشه قدرتمندتر و حافظه رم بیشتر تجهیز شده است.

بر این اساس گوشی اوپو Realme 3 Pro از نمایشگری 6.3 اینچی بدون حاشیه با وضوح تصویر فول اچ‎دی پلاس بهره برده که دارای یک بریدگی قطره‌ای است. در سینه این میان رده از تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 710 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی استفاده شده است. البته امکان سفارش مدلی با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی نیز فراهم شده است.

ناگفته نماند که علاوه بر فعال بودن دو سیم‎کارت، دسترسی به فضای ذخیره سازی بیشتر با بهره گیری از کارت حافظه جانبی نیز امکان‌پذیر است.

اوپو Realme 3 Pro

Realme 3 Pro یک گوشی مناسب عکاسی محسوب می‌شود، چراکه در قاب پشتی میزبان دوربین 16+5 مگاپیکسلی مجهز به سنسور IMX519 است. دوربین سلفی نیز اکنون به سنسوری 25 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.0 و قابلیت تصحیح فوکوس مجهز شده است. لازم به یادآوری است که Realme 3 دارای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی می‌باشد.

از دیگر ویژگی‎های گوشی اوپو Realme 3 Pro که قرار است با قیمت پایه 200 دلاری از طریق وب‌سایت شرکت سازنده به بازار عرضه شود، می‌توان به رابط کاربری جدید Color OS 6.0 مبتنی بر اندروید 9 پای، امکان تصویر برداری به صورت اسلوموشن با نرخ 960 فریم بر ثانیه به صورت اچ‎دی، سنسور اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی و باتری 4045 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع VOOC 3.0 اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.