گوشی لنوو زد 6 پرو با دوربین چهارگانه و اسنپ‌دراگون 855 رونمایی شد

لنوو به‌تازگی از جدیدترین پرچم‌دار خود با نام زد 6 پرو رونمایی کرده است. این گوشی مانند برخی پرچم‌داران رقیب از چهار دوربین در پشت استفاده می‌کند.

0

شاید لنوو در ایران و اکثر نقاط دنیا نام بزرگی در بازار گوشی‌های هوشمند نباشد اما قطعاً در شرق آسیا طرفداران زیادی دارد. پس از چندین تیزر رسمی و چند شایعه، لنوو زد 6 پرو سرانجام رسماً رونمایی شده است. این گوشی با طراحی شیشه‌ای جذاب البته شباهت زیادی هم به پی ۳۰ پرو هواوی دارد.

صفحه‌نمایش زد 6 پرو ۶.۳۹ اینچی از نوع Super AMOLED و با وضوح 1080p انتخاب شده است. این صفحه‌نمایش یک بریدگی قطره‌ای شکل در بالای خود داشته و حالا یک حسگر اثر انگشت نیز زیر آن قرار دارد. تراشه پرچم‌دار کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون 855 در کنار ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز سرعتی معادل با گران‌ترین رقبا را تضمین می کند. لنوو همچنین قصد دارد یک نسخه ویژه از این گوشی را نیز با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه کند.

هر چهار دوربین لنوو زد 6 پرو پشت آن به صورت عمودی قرار دارند. دوربین اول ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده، دوربین دوم ۴۸ مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم f/1.8، دوربین سوم ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و سرانجام دوربین چهارم یک دروبین ۲ مگاپیکسلی برای بهبود ویدئوهاست. دوربین سلفی درون بریدگی هم ۳۲ مگاپیکسلی انتخاب شده است.

لنوو زد 6 پرو با اندروید ۹ و رابط کاربری ZUI 11 عرضه می‌شود. این گوشی همچنین به خنک‌کننده مایع، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۲۷ واتی مجهز خواهد بود. لنوو همچنین قابلیت‌هایی مثل هوش مصنوعی برای بهبود تصاویر و ویدئوهای دوربین را نیز به پرچم‌دار خود اضافه کرده است.

زمان عرضه و قیمت لنوو زد 6 پرو

لنوو Z6 Pro قرار است از نهم اردیبهشت‌ماه در دو رنگ قرمز و سبز با قیمت پایه ۴۳۰ دلار برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی وارد بازار شود. قیمت نسخه‌های ۸/۱۲۸ گیگابایتی و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی نیز به ترتیب ۴۵۰ و ۷۱۵ دلار برای بازار چین تعیین شده است.

این گوشی را می‌توانید از وب‌سایت JD.com، TMall و همچنین فروشگاه خود لنوو در چین تهیه کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.