تاریخ رونمایی از وان‌پلاس 7 اعلام شد: ۲۴ اردیبهشت‌ماه

وان‌پلاس سرانجام تاریخ رونمایی از پرچم‌دار خود وان‌پلاس 7 را اعلام کرد. این گوشی احتمالاً در کنار نسخه پرو ۲۴ اردیبهشت‌ماه رونمایی خواهد شد.

0

سال‌هاست که وان‌پلاس سالی دو گوشی جدید با فاصله زمانی حدود ۶ ماهه معرفی می‌کند. این‌بار اما طبق شایعات این شرکت قصد دارد در مراسم رونمایی وان‌پلاس 7 دو گوشی وان‌پلاس 7 و وان‌پلاس 7 پرو را معرفی کند.

مراسم رونمایی از این دو گوشی در نیویورک برگزار خواهد شد و علاقمندان به حضور در این مراسم نیز می‌توانند از طریق وب‌سایت OnePlus.com بلیط حضور خود را تهیه کنند.

مدیرعامل وان‌پلاس اتصال 5G را برای پرچم‌دار جدید خود تأیید کرده است. همچنین به ادعای این شرکت گوشی وان‌پلاس 7 پرو دارای بهترین صفحه‌نمایش موبایلی خواهد بود. ادعایی که در حضور گلکسی اس 10 سامسونگ ادعای بزرگی محسوب می‌شود. شاید برتری اصلی صفحه‌نمایش این گوشی نرخ بازسازی تصویر ۹۰ هرتزی باشد که تجربه روان‌تری را نسبت به رقبا فراهم می‌کند؛ قابلیتی که پیش از این در گوشی‌های گیمینگ ایسوس و ریزر شاهدش بودیم.

طبق معمول انتظار داریم وان‌پلاس باز هم قیمت پرچم‌دار خود را نسبت به سال پیش افزایش داده و به این ترتیب با برچسب قیمتی بالاتر از ۵۸۰ دلار مواجه شویم. هرچند که چنین قیمت‌هایی کماکان با گوشی‌های هزار دلاری سامسونگ و اپل فاصله زیادی دارد.

وان‌پلاس 7 پرو قرار است برخلاف وان‌پلاس 7 دارای دوربین جهنده سلفی، دوربین زوم سه برابری و همچنین اولتراواید هم باشد. با فارنت همراه باشید تا به محض انتشار جزئیات بیشتر از آن‌ها آگاه شوید.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.