اچ‌پی کروم‌بوک 15 اینچی خود را با قیمت 500 دلار معرفی کرد

شرکت اچ‌پی به تازگی از یک مدل 15 اینچی کروم‌بوک رونمایی کرده که از مشخصات سخت‌افزاری قوی‌تری نسبت به مدل‌های موجود در بازار بهره برده است.

0

کروم‌بوک 15 اچ‌پی از نمایشگری لمسی ۱۵.۶ اینچی با پنل IPS بهره برده و برای اولین بار نیز شاهد استفاده از کیبوردی کامل با قسمت NumPad و نور پس‌زمینه هستیم.

هرچند عملاً پردازش سنگینی در کروم ‏بوک‎ها صورت نمی‌گیرد، با این حال شرکت اچ‎پی در این محصول از پردازنده Core i5 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم استفاده کرده است. لپ‎تاپ جدید مبتنی بر پلتفرم کروم HP دارای 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی eMMC است، با این حال می‌توانید آن را با حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز سفارش دهید.

از دیگر ویژگی‎های کروم‌بوک 15 اینچی که از امروز و از طریق وب‌سایت شرکت سازنده با قیمت 500 دلاری قابل سفارش خواهد بود، می‌توان به کارت گرافیک داخلی Intel HD Graphics 610، میکروفون دوگانه، وب‌کم، بلندگوهای بهینه شده توسط برند Bang & Olufsen و یک باتری با عمر شارژ 13 ساعته اشاره کرد.

کروم‌بوک 15 اچ‌پی را می‌توان تلاش دیگری از این شرکت با هدف دانش‌آموزان و دانشجویان و به ویژه برای مدارس و دانشگاه‌ها عنوان کرد. کروم‌بوک‌ها کماکان به عنوان کامپیوترهای اقتصادی برای این قشر از کاربران از محبوبیت خوبی برخوردار هستند.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.