اپ‌نت: موزیک پلیر قدرتمند اندروید Fa Music Player Plus

نهایت کیفیت و لذت در پخش فایل‌های صوتی را با اپ‌های قدرتمندی همچون Fa Music Player Plus تجربه نمایید. این اپ با ویژگی‌های خاص و منحصربفردش برای دارندگان گجت‌های اندرویدی توسط Mobile V1 طراحی و ارائه شده است.

1

برای همه دوستداران موسیقی داشتن اپ‌های به روز و کاربردی اهمیت خاصی دارد. بسیاری از موزیک پلیرها تنها کاری که انجام می‌دهند پخش موسیقی و یک سری کارهای ابتدایی است در حالیکه اپ Fa Music Player Plus می‌تواند با کاربردهای جذابی که دارد تفاوت خود را با سایر پلیرها کاملا به رخ بکشد. وقتی کاربر از پخش ساده موسیقی خسته شده باشد این اپ می‌تواند با ظاهر زیبایی که دارد و همچنین انیمیشن‌هایی که هنگام پخش اجرا می‌کند بسیار سرگرم‌کننده باشد. کنترل موسیقی در حال پخش به‌سادگی در نوار اعلان‌ها امکان‌پذیر است.

از ویژگی‌های دیگر این اپ داشتن اکولایزرهای قدرتمند 5 بانده و همچنین وجود ایستگاه‌های از پیش تنظیم شده است. این ایستگاه‌ها را می‌توان به‌صورت سلیقه‌ای تغییر داد و کاملا شخصی‌سازی نمود. موزیک‌ها را با الگوی دلخواه دسته‌بندی کرده و هر زمان که می‌خواهید به‌راحتی جستجو و پخش نمایید. حتی در هنگام پخش نیز می‌توانید از بین لیست انتخاب کنید و در اپ‌های ارتباطی به اشتراک بگذارید. وجود لیست علاقمندی‌ها هم می‌تواند بسیار کاربرد داشته باشد.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمد می‌گوید

    با فیلتر شکن هم نصب نشد.