اپ‎‌نت: بازی کودکانه پازلی Piffle

بازی Piffle از بازی‌های پازلی بسیار جذابی است که در فضایی زیبا اجرا می‌شود. این برای کودکان طراحی شده و برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS نیز عرضه شده است.

0

ماجرا از جایی شروع می‌شود که شخصیت Piffle در حیاط خانه مشغول بازی با دوستش بوده که دکتر بلوک دوست او را می‌دزدد. حالا پیفل باید به دنبال دوستش رفته و اورا نجات دهد. در این مسیر بلوک‌های متعددی قرار گرفته‌اند که برای از میان برداشتن آن‌ها و باز کردن مسیر باید قبل از این‌که برخوردی صورت بگیرد به سویشان نشانه‌گیری کرده و آن‌ها را منفجر کند. در این مسیر گربه دوست‌داشتنی Piffle نیز همراهش خواهد بود و به کمک او این ضربه‌ها صورت می‌گیرند.

در دنیایی بسیار شاد و رنگارنگ بازی Piffle در جریان است و شما ساعت‌ها سرگرم پیش‌روی در این فضاها خواهید شد. در میان راه برایتان تله‌ها و خطراتی نیز تعبیه شده‌اند که تنها راه نجات از آن‌ها عکس‌العمل سریع نشان دادن و از بین بردن هرچه سریع‌تر بلوک‌هاست. در کنار بلوک‌هایی که باید آن‌ها را به‌صورت پازلی از بین ببرید گاهی گربه‌هایی هم قرار گرفته‌اند که با رها کردن آن‌ها از میان بلوک‌ها می‌توانید آن‌ها را از آن خودتان کنید و برای شلیک استفاده نمایید. Piffle را می‌توانید برای اندروید و iOS از لینک‌های زیر دریافت کنید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.