اپ‌نت: در جستجوی پادزهر در بازی Cure Hunters

بازی Cure Hunters یک بازی ماجراجویانه و اکشن است که در فضایی آخرالزمانی زمین را به تصویر می‌کشد. این بازی توسط استودیوی Lucky Kat Studios برای دارندگان گجت‌های اندرویدی و iOS علاقمند به بازی‌های اکشن طراحی و ارائه شده است.

0

در بازی Cure Hunters زمین مورد اصابت یک شهاب‌سنگ بسیار مرموز قرار گرفته و هم‌زمان با این برخورد یک ویروس بسیار کشنده زمین را فراگرفته‌ است. این ویروس تمام زمین را آلوده به بیماری مهلک و خطرناکی کرده است. شما به عنوان یک ناجی وارد میدان می‌شوید و با مبارزه کردن با موجودات عجیب و غریب برای از بین بردن این بیماری تلاش می‌کنید. در هر مرحله‌ای از بازی به تجربه‌ای جدید دست می‌یابید چراکه مراحل به‌صورت تصادفی طراحی شده‌اند و هربار چالش جدیدی برایتان شکل می‌گیرد.

بازی Cure Hunters با کارکترهای متفاوتی انجام می‌شود و هرکدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های منحصربفردی هستند که می‌توانند شیوه‌های مبارزه و سلاح‌های مختلفی نیز داشته باشند. می‌توانید با از سر گذراندن هر مرحله به مقداری پول دست پیدا کنید تا در ادامه بتوانید برای هر کدام از کارکترها تجهیزات و سلاح‌های جدید و قوی‌تری خریداری کنید. در هر کدام از مراحل بازی برای رفتن به مرحله بعد باید بتوانید تمامی موجودات عجیب و غریب را از بین ببرید. به میزان سلامتی شخصیت‌ها توجه کنید و با استفاده از پک‌هایی که تعبیه شده‌اند آن را ارتقا دهید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.