وب اپلیکیشن PWA ایرانسل من و لنز / راهکار جدید ایرانسل برای حل مشکل تحریم اپل

این روزها حتی اگر از کاربران آیفون و سیستم عامل iOS هم نباشید احتمالا به دلیل تبلیغات انبوه موجود نام وب‌اپلیکیشن پیش‌رونده یا همان PWA در ایران به گوش‌تان خورده است. پس از تحریم‌های چندین و چندباره اپل و حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ‌استور اپل یکی از بهترین ترفندهای موجود برای مقابله با این تحریم ساخت وب اپلیکیشن PWA توسط اپلیکیشن‌های معروف ایرانی بوده است.

وب اپلیکیشن یا همان PWA (Progressive Web Apps) چیست؟

وب ‌اپلیکیشن پیش رونده (Progressive Web Apps) که به اختصارآن را PWA می‌خوانند نسخه جدیدی از اپ‌های حوزه موبایل هستند که گوگل در سال 2015 فناوری آن را برای اولین بار معرفی کرد و عدم پیچیدگی در طراحی و توسعه آنها و ارائه یک تجربه کاربری سریع در اختیار کاربر از جمله مزایای آن به حساب می‌آید.

یک وب ‌اپلیکیشن PWA در واقع نسخه سریع از یک وب‌سایت با ظاهر یک اپلیکیشن است که در عین حال از تقریبا تمام فناوری‌های به‌روز و پیشرفته نسخه اپلیکیشن خود بهره می‌برد و معمولا توسط اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های تحت وب برای دسترسی مستقیم و آنی کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وب ‌اپلیکیشن ‌های PWA را می‌توان به دلیل اینکه کاملا تحت مرورگر دستگاه شما می‌کنند به صفحه خانگی خود اضافه کنید تا حتی سریعتر از نسخه تحت اپلیکیشن به سرویس مورد نظر دسترسی داشته باشید.

دسترسی کاربران از طریق مرورگر در وب ‌اپلیکیشن PWA باعث شده تا پیچیدگی رایج در توسعه اپلیکیشن‌ها حذف و به سادگی توسعه یک وب‌سایت یک نسخه وب ‌اپلیکیشن PWA از سرویس یا اپلیکیشن خود را طراحی، توسعه و با اطمینان کامل در اختیار کاربران خود قرار دهید.

استفاده از وب ‌اپلیکیشن PWA ایرانسل من و لنز بدون دردسر حذف و نصب دوباره از اپ استور اپل

همانطور که اشاره کردیم به دلیل تحریم‌های موجود برای اپلیکیشن‌های پرکاربرد ایرانی از اپ استور اپل حذف شده‌اند و تلاش‌های چندین‌باره توسعه‌دهندگان ایرانی برای اضافه کردن مجدد آنها ناکام بوده است.

وب اپلیکیشن پیش رونده ایرانسل من

یکی از این اپلیکیشن‌های واقعا پرکاربرد به خصوص برای کاربران ایرانسل، اپلیکیشن‌های مربوط به شرکت ایرانسل یعنی اپلیکیشن‌های ایرانسل من و لنز بوده است و کاربران بسیاری این روزها همچنان در جستجوی برنامه ایرانسل من برای آیفون و .. در گوگل بوده‌اند.

ایرانسل هم‌اکنون سرویس‌های پرطرفدار ایرانسل من و لنز را به صورت وب اپلیکیشن PWA عرضه کرده و شما می‌توانید به وب اپلیکیشن ایرانسل من و همچنین وب اپلیکیشن لنز به راحتی دسترسی داشته و از سرویس‌ها و خدمات آنها به طور کامل و مانند نسخه تحت اپلیکیشن آنها در سیستم عامل iOS بر روی دستگاه آیفون و یا آی‌پد خود استفاده کنید.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.