اپ‌نت: گشت‌وگذار در منظومه شمسی در Solar Walk 2

یک گردش سه‌بعدی در منظومه شمسی با اپلیکیشن Solar Walk 2 می‌تواند برای دوستداران علم نجوم بسیاز جذاب باشد. این اپ توسط استودیوی Vito Technology برای دارندگان گجت‌های اندرویدی طراحی شده است.

0

در دنیایی که علوم مختلف در آن روز به روز در حال پیشرفت هستند باید بتوان همگام با آن‌ها حرکت کرد. برای کسانی که به علم نجوم علاقمند هستند و یا در این رشته تحصیل می‌کنند استفاده از اپ‌هایی همچون Solar Walk 2 می‌تواند بسیار کارآمد باشد. این اپ به کاربران این امکان را می‌دهد تا در هر زمانی که بخواهند آزادانه در منظومه شمسی حرکت کرده و تمام جزئیات را از نزدیک ببینند. این اپ یک شبیه‌ساز کامل با کیفیتی بسیار بالا است.

این اپ تمامی اجزای منظومه را به خوبی نمایش می‌دهد و شما می‌توانید به اطلاعات جزئی هرکدام از سیارات، ستاره‌ها و قمرها دسترسی داشته باشید. ایستگاه‌های فضایی و فضاپیماها را در نمایی بسیار نزدیک ببینید و هر اطلاعاتی که می‌خواهید را از آن‌ها به‌دست بیاورید. از ویژگی‌های دیگر Solar Walk 2 می‌توان به داشتن تقویم نجومی اشتاره کرد که درآن تمام وقایع به‌خوبی نشان داده شده و در هر زمان خاصی می‌توانید از هرکدام آن‌ها اطلاع یابید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.