شارپ گوشی تاشدنی ۶.۲ اینچی خود را به نمایش گذاشت

هرچند اغلب گوشی‌های هوشمند تاشدنی کنونی مانند گلکسی فولد و میت ایکس هواوی از دو طرف یا از وسط قابلیت تاشدن دارند، با این حال شارپ به تازگی مدل جدیدی را در معرض دید عموم قرار داده که به صورت عمودی تا می‌شود.

0

بر کسی پوشیده نیست که هنوز بازار برای ورود طیف وسیعی از گوشی‌های هوشمند تاشدنی آماده نیست، با این حال هر یک از غول‌های فناوری به نوعی بر روی چنین دستگاه‌هایی به صورت محافظه کارانه کار می‌کنند. شارپ نیز که هرچند به صورت جدی در بازار گوشی‌های هوشمند فعالیت ندارد، با این حال به تازگی از گوشی هوشمند تاشدنی جدیدی پرده برداشته که برخلاف مدل‌های معرفی شده از سوی هواوی و سامسونگ، قابلیت تاشدن به صورت عمودی را دارد.

طبق ادعای شرکت سازنده، این گوشی برای آن دسته از افرادی که به گوشی‌های بزرگ اما قابل حمل نیاز دارند، یک گزینه بسیار مناسب هست زیرا تاشدن به صورت عمودی در عین حفظ صفحه نمایش، این محصول را به یک گوشی با قابلیت حمل آسان تبدیل می‌کند. گوشی تاشدنی شارپ از نمایشگری 6.1 اینچی با رزولوشن 1440 در 3040 از نوع AMOLED بهره برده و شرکت سازنده تضمین داده که پنل آن لااقل تا 30 هزار مرتبه تاشدن بدون مشکل کار کند.

همان‌طور که گفته شد، شارپ حضور فعالی در بازار گوشی هوشمند ندارد، از این رو می‌توان پیش‌بینی کرد که در آینده از این پلتفرم در محصولات شرکت‌های همکاری شارپ استفاده شود. لازم به یادآوری است که گفته می‌شود موتورولا نیز قصد دارد مدل 2019 گوشی RAZR را با همین شکل و سیاق به صورت محدود و تحت قرار داد اپراتور Verizon با قیمت 1500 دلاری راهی بازار کند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.