آپدیت گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس برای بهبود سرعت حسگر اثر انگشت منتشر شد

سامسونگ به‌تازگی آپدیتی برای گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس منتشر کرده که سرعت و دقت حسگر اولتراسونیک این گوشی را به طرز قابل توجهی بهبود می‌بخشد.

0

گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس اولین گوشی‌هایی هستند که با حسگر اثر انگشت درون صفحه از نوع اولتراسونیک عرضه شدند. با این‌که این حسگرها راحتی بیشتری نسبت به حسگرهای پشت گوشی دارند اما سرعت و دقت آن‌ها چندان عالی نبود. خوشبختانه حالا سامسونگ این مشکل را رفع کرده است. جدیدترین آپدیت گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس بر روی بهبود حسگر اثر انگشت گوشی تمرکز دارد. این آپدیت که حجمی تنها معادل ۶.۹ مگابایت دارد به سرعت و بدون نیاز به ریستارت کردن دستگاه روی آن نصب می‌شود.

آپدیت حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10

تعجبی ندارد که گلکسی اس 10e چنین آپدیتی را دریافت نکرده چرا که حسگر اثر انگشت خازنی متفاوت آن از سریع‌ترین‌هاست. با این‌حال خوشبختانه به نظر می‌رسد این آپدیت سرعت و دقت حسگر اثر انگشت در گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس را تا حد زیادی بهبود بخشیده است. به این ترتیب کاربرانی که از سرعت یا دقت پایین این حسگر گلایه داشتند حالا با نصب این آپدیت سرعتی نزدیک به حسگرهای خازنی را تجربه خواهند کرد. گفته می‌شود پس از آپدیت سرعت حسگر اثر انگشت Galaxy S10 از انواع خازنی مثل پی 30 پرو یا وان‌پلاس 6T بالاتر خواهد بود.

گفتنی است هیچ روش تشخیص هویت بیومتریکی کاملاً بی‌نقص و ایمن نیست. همین هفته خبرهایی در مورد فریب خوردن حسگر گلکسی اس 10 منتشر شد که هرچند انجام آن نامتحمل اما امکان‌پذیر است. البته هنوز تأثیر این آپدیت را بر امنیت حسگر نمی‌دانیم و شاید سامسونگ در این زمینه نیز بهبودهایی را اعمال کرده باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.