آنر 8A پرو با تراشه مدیاتک Helio P35 و صفحه‌نمایش کم‌حاشیه معرفی شد

آنر که پیش از این گوشی Play 8A را سال گذشته عرضه کرده بود حالا مدلی قوی‌تر از آن را با نام آنر 8A پرو معرفی کرده است.

0

آنر 8A پرو با همان صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی همراه است اما این‌بار یک حسگر اثر انگشت نیز در پشت گوشی قرار داده شده است. صفحه‌نمایش این گوشی دارای حاشیه‌های نسبتاً باریک بوده و دوربین سلفی نیز در یک بریدگی قطره‌ای شکل در بالا قرار دارد. این صفحه‌نمایش همچنین از نوع LCD بوده و وضوحی معادی ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد.

honor 8A Pro

آنر 8A پرو سایر مشخصات خود را نیز از Play 8A به ارث برده است. این گوشی از همان تراشه میان‌رده Helio P35 استفاده می‌کند. این تراشه ۸ هسته Cortex-A53 دارد که ۴تای آن با فراکنس ۲.۳ گیگاهرتزی و بقیخ با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی در کنار پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 کار می‌کنند. این گوشی همچنین ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت رم داشته و با اندروید پای و رابط کاربری EMUI 9 فعالیت می‌کند. خوشبختانه درگاه دومی هم برای قرار دادن سیم‌کارت دوم و یا کارت حافظه در گوشی تعبیه شده است.

در بخش عکاسی honor 8A Pro از تک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۸ مگاپیکسلی در جلو استفاده می‌کند. این گوشی همچنین با باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی همراه شده و درگاه شارژ آن نیز از نوع قدیمی microUSB است.

قیمت آنر 8A پرو در روسیه چیزی حدود ۲۱۸ دلار اعلام شده و این گوشی از همین حالا با در دو رنگ آبی و مشکلی در دسترس خریداران است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.