ایسر سری جدید لپ‌تاپ‌های ConceptD خود را برای خالقان محتوا معرفی کرد

ایسر ساعاتی پیش سری جدید لپ‌تاپ‌های خود موسوم به ConceptD را معرفی کرد. این لپ‌تاپ‌های رده بالا برای طراحان و خالقان محتوا تولید و عرضه می‌شود.

0

سری جدید لپ‌تاپ‌های ConceptD ایسر که مدل‌هایی بالارده یا اصطلاحاً پریمیوم محسوب می‌شود فعلاً شامل سه مدل ConceptD 9، ConceptD 7 و ConceptD 5 می‌شود.

ایسر ConceptD 9

پرچم‌دار سری کانسپت‌دی ایسر (تصویر بالا) به گفته این شرکت برای طراحی و کار سه‌بعدی ایده‌آل است. این دستگاه دارای صفحه‌نمایشی ۱۷.۳ اینچی با وضوح 4K و لولای Ezel Aero ایسر (مشابه Triton 900) به همراه پشتیبانی از قلم Wacom است.

ConceptD 9

این لپ‌تاپ از نظر سخت‌افزاری هم چیزی از برادر گیمینگ خود کم ندارد. پردازنده نسل نهمی اینتل Core i9، تا ۳۲ گیگابایت رم، کارت گرافیک RTX 2080 انویدیا و ۵۱۲ گیگابایت تا ۱ ترابایت حافظه پرسرعت NVMe SSD. ایسر همچنین از فناوری‌های دیگری مثل فن‌های AeroBlade 3D خود برای خنک کردن این دستگاه استفاده کرده است.

ایسر ConceptD 7

Acer ConceptD 7

این مدل اندازه کوچک‌تری داشته و صفحه‌نمایش 4K آن ابعاد ۱۵.۶ اینچی دارد. با این‌حال کماکان با سخت‌افزار قدرتمندی روبرو هستیم: پردازنده نسل نهمی Core i7 اینتل، کارت گرافیک RTX 2060 یا RTX 2080 Max-Q و همچنین تا ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی.

از نظر طراحی اما این مدل طراحی استانداردتر و رایج‌تری داشته و همچنین در آن خبری از پشتیبانی از قلم نیز نیست.

ایسر ConceptD 5

Acer ConceptD 5

سرانجام مدل نسبتاً ارزان‌تر این سری کماکان از صفحه‌نمایش 4K با ابعاد ۱۵.۶ اینچی بهره می‌برد اما پردازنده اینتل آن از نسل هشتم و در دو مدل Core i5 یا Core i7 انتخاب شده است. ConceptD 5 همچنین از کارت گرافیک سری Radeon RX Vega M شرکت AMD استفاده خواهد کرد و حافظه رم آن نیز تا ۱۶ گیگابایت قابل سفارش است. این لپ‌تاپ را می‌توانید با حافظه داخلی از ۲۵۶ گیگابایت تا ۱ ترابایت SSD سفارش داده و وزن کمتر و ابعاد کوچک‌تری نسبت به دو عضو دیگر خانواده دارد.

ایسر هنوز قیمت و یا زمان عرضه لپ‌تاپ‌های جدید سری Concept D خود را اعلام نکرده است.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.