هواوی نسخه ۲۰۱۹ میت‌بوک ای (MateBook E) را با اسنپ‌دراگون 850 و ویندوز 10 معرفی کرد

هواوی بی‌سروصدا در کنفرانس شانگهای خود از نسخه ۲۰۱۹ میت‌بوک ای (MateBook E) رونمایی کرد. این لپ‌تاپ هیبریدی حالا به‌جای پردازنده اینتل از پردازنده اسنپ‌دراگون کوالکام استفاده می‌کند.

0

اگر به خاطر داشته باشید دو سال پیش هواوی در کنار مدل پرچم‌دار میت‌بوک ایکس همچنین از مدل میت‌بوک ای (MateBook E) نیز رونمایی کرد. حالا این شرکت بی‌سروصدا نسل جدید این لپ‌تاپ هیبریدی را با تراشه اسنپ‌دراگون 850 کوالکام معرفی کرده است.

MateBook E

این دستگاه را می‌توان چیزی بین یک آی‌پد پرو اپل و سرفیس مایکروسافت قرار داد. میت‌بوک ای یک پایه کیک‌استند دارد که آن را در حالت لپ‌تاپ یا تبلت قرار خواهد داد و کیبورد آن نیز به بدنه متصل می‌شود. به لطف تراشه اسنپ‌دراگون 850 کوالکام اتصال این دستگاه به اینترنت از طریق LTE و eSIM همواره برقرار بوده و یک حسگر اثر انگشت نیز در کنار بدنه تعبیه شده است.

سایر مشخصات نسخه ۲۰۱۹ میت‌بوک ای مشابه نسل گذشته است. این دستگاه از صفحه‌نمایشی ۱۲ اینچی با وضوح QHD و نسبت تصویر ۳:۲ استفاده کرده است. MateBook E 2019 در دو نسخه یکی با ۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR4 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. کیبورد میت‌بوک ای قابلیت جدا شدن را دارد اما متأسفانه در آن خبری از نور پس‌زمینه نیست. در عوض هواوی این دستگاه را با قلم M Pen خود با قابلیت تشخیص ۲۰۴۸ درجه مختلف از فشار سازگار کرده است.

هواوی همچنین قابلیت Huawei Share را نیز به این مدل آورده که امکان انتقال سریع فایل بین لپ‌تاپ و گوشی‌های هواوی را تنها با لمس یک بخش ویژه از کیبورد فراهم می‌کند.

میت‌بوک ای جدید قرار است با قیمت پایه ۴۰۰۰ ین یا حدود ۵۹۵ دلار برای نسخه پایه 4/128 گیگابایتی به بازار عرضه شود. با این‌های هنوز مشخص نیست آیا لپ‌تاپ‌های با تراشه کوالکام ارزش چنین هزینه‌ای را دارند یا خیر. مایکروسافت و کوالکام معتقدند این دستگاه‌ها دوام شارژ بالاتری را با عملکرد قابل قبول به همراه دارند اما تا بررسی دقیق‌تر نمی‌توان در این زمینه اظهار نظر کرد.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.