اپ‌نت: بازی جنگجویان Game of Warriors

بازی Game of Warriors یک بازی استراتژیک جذاب و مهیج بوده که در فضایی بسیار زیبا می‌توانید در دوحالت حمله و دفاع به مبارزه‌ای جانانه بپردازید. این بازی توسط استودیوی Play365 برای کاربران اندرویدی طراحی و ارائه شده است.

0

در شهری هستید که مورد هجوم انواع دشمنان قدرتمند قرار گرفته است. باید از شهروندان شهر استفاده کرده و از آن‌ها بخواهید برای دفاع از شهر جمع شده و خودتان آن‌ها را تحت تعلیم قرار دهید. به نیروهایتان آموزش‌های نظامی لازم را بدهید و از آن‌ها جنگجویانی حرفه‌ای بسازید. در بازی Game of Warriors برای دفاع از شهرتان دیوارهایی ساخته و با سلاح‌هایی که در اختیارتان قرار داده شده از هجوم دشمنان جلوگیری کنید. حتی می‌توانید از موجودات خاص و قدرتمند مانند اسکلت‌ها، اجنه، اژدها و… نیز کمک بخواهید تا در دفاع از شهر کنارتان باشند.

در حالت دوم بازی Game of Warriors می‌توانید به چهار تمدن مختلف حمله کرده و غنیمت‌های جنگی به‌دست آورده و سرزمین‌هایشان را تصاحب کنید. برای مبارزاتتان فرماندهان مختلفی را انتخاب کرده تا هریک با استفاده از توانایی‌هایی که دارد ارتش شمارا به خوبی هدایت کرده و در جنگ‌ها پیروز باشید. در طول بازی ممکن است برایتان حملات و چالش‌های ناگهانی پیش بیاید که باید برای آن‌ها آماده باشید چراکه شمارا وادار می‌کند به دفاع پرداخته و عملیات‌های استراتژیکی را پیاده نمایید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.