اپ‌نت: من هیولا هستم! I Am Monster: Idle Destruction

در دنیایی شگفت‌انگیز برای ارتقای هیولاهای خودتان به ویران کردن بپردازید. بازی I Am Monster: Idle Destruction برای دوستداران بازی‌های اکشن بسیار مهیج و جذاب است. این بازی توسط استودیوی PIKPOK برای اندروید و iOS منتشر شده است.

0

در دنیایی عجیب و رنگارنگ در نقش یک هیولا هستید که باید خودش را ارتقا داده و هی بزرگ و بزرگ‌تر شود. وقتی ساختمان‌های اطراف را ویران کنید می‌توانید بزرگ شوید پس به ویرانی بیشتر بپردازید تا هیولاهای قوی‌تری را به‌دست آورید. در این راه حیوانات دست‌آموزی نیز در اختیارتان گذاشته شده تا به شما در جنگ با دشمنانتان کمک کنند. هرچقدر میزان ساختمان‌هایی که تخریب می‌کنید بیشتر باشد با سرعت بیشتری ارتقا یافته و بزرگ‌تر می‌شوید.

در این شهر عجیب و غریب همه چیز برای این‌که شما ویران کنید قرار داده شده پس هرچقدر می‌توانید به تخریب بپردازید تا بتوانید 6 هیولایی که برایتان تعبیه شده را به‌دست آورید و در هر بار پیشرفت کردن به یکی از آن ها رسیده و در نهایت به پرقدرت‌ترین آن‌ها برسید. هرچقدر قدرت هیولایتان بیشتر شود می‌توانید ساختمان‌های عظیم‌تر و بیشتری را تخریب کنید. این بازی در فضایی سه بعدی و بسیار جذاب طراحی شده و برای افرادی که به بازی‌های اکشن علاقه دارند می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده و حتی اعتیادآور باشد.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.