اوپو گوشی پرچم‌دار Reno را با زوم ۱۰ برابر و دوربین سلفی جهنده معرفی کرد

سرانجام بعد از مدت‌ها درز شایعات پیرامون پرچم‌دار جدید اوپو، این شرکت چینی از گوشی Reno با دوربین سلفی با مکانیزم جهنده و سنسور اثر انگشت درون نمایشگر رونمایی کرد.

0

به نظر می‌رسد سال 2019 را بایستی سال معرفی گوشی‌هایی با دوربین‌های خارق‌العاده دانست، چراکه پس از معرفی پی 30 پرو از سوی هواوی، شرکت اوپو نیز از گوشی هوشمند Reno رونمایی کرده که علاوه بر داشتن قابلیت‌های سخت افزاری منحصر به فرد، قادر به ارائه زوم 10 برابری است.

گوشی Reno اوپو همچون دیگر گوشی‌های پرچم‌دار این برند، از نمایشگر تمام کاملاً تمام صفحه بهره برده که در قسمتی از آن سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. در این پنل خبری از ناچ نبوده، از این رو دوربین سلفی در زائده‌ای مثلثی شکل قرار گرفته که در مواقع مورد نیاز از فریم اصلی خارج می‌شود.

گوشی پرچم‌دار Reno

البته این سبک طراحی موجب حذف سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی شده است، از این رو رینو لااقل در بخش ارائه قابلیت‌های بیومتریک یک سر و گردن عقب‌تر از Find X قرار می‌گیرد.

شاید جالب باشد که بدانید، اوپو نیز همچون سامسونگ پرچم‌دار خود را در مدل‌های مختلف راهی بازار خواهد کرد. بدین ترتیب که مدل پایه از نمایشگری 6.4 اینچی با تراشه اسنپ‌دراگون 710 بهره می‌برد و مدل پیشرفته‌تر علاوه بر تجهیز به نمایشگر 6.6 اینچی، در سینه میزبان اسنپ‌دراگون 808 بوده و دوربین تعبیه شده در قاب پشتی آن‌هم زوم 10 برابری را بدون افت کیفیت ارائه خواهد داد.

گوشی پرچم‌دار Reno

از دیگر ویژگی‌های یکسان این دو گوشی می‌توان به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع VOOC 3.0 و تراشه NFC اشاره کرد.

طبق اعلام شرکت سازنده، مدل استاندارد گوشی پرچم‌دار Reno در رنگ‌های سبز، خاکستری، صورتی و بنفش با بهره‌گیری از 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی با قیمت 580 دلار راهی بازار خواهد شد. این رقم برای مدل ارائه دهنده زوم 10 برابری به 710 دلار افزایش پیدا می‌کند. البته افراد می‌توانند بسته به نیاز خود مدل‌های دیگری را با میزان حافظه رم و حافظه ذخیره سازی مختلف را سفارش دهند.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.