اچ‌تی‌سی چند اپلیکیشن اندرویدی خود را از پلی استور حذف کرد

به دنبال حذف برنامه HTC Mail از گوگل پلی استور در اوایل سال جاری، امروز نیز مطلع شدیم که این شرکت چندین اپلیکیشن دیگر خود را نیز از پلی استور حذف کرده است.

0

این اولین باری نیست که چند اپلیکیشن اندرویدی اچ‌تی‌سی از پلی استور حذف می‌شوند، با این حال غیب شدن 14 برنامه همچون لانچر Sense Home از سوی شرکت تایوانی کمی عجیب به نظر می‌رسد.

با نگاهی به آخرین فعالیت شرکت HTC در Brain App می‌توان دریافت که دو برنامه مخاطبین و Sense Home launcher در ماه جاری از پلی استور حذف شده‌اند؛ با این حال 12 برنامه دیگر همچون Calendar, Dot View و Speak تقریباً از اوایل سال غیرقابل دریافت هستند، اما تاکنون بدین شکل رسانه‌ای نشده است. البته پیش از این HTC Mail چند بار از پلی استور حذف و بار دیگر به این فروشگاه نرم افزاری بازگشته است.

اچ‌تی‌سی

بسیاری از این برنامه‌ها در ماه‌های اخیر به‌روزرسانی جدیدی دریافت نکرده‌اند، از این رو می‌توان پیش‌بینی کرد که اچ‌تی‌سی به صورت اعلان نشده به پشتیبانی از آن‌ها پایان داده است. البته در نظر داشته باشید که برخی از این اپلیکیشن‌ها مانند Mail, Contacts و People در یک برنامه واحد ادغام شده‌اند.

بر کسی پوشیده نیست که بخش تولید گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی در چند سال اخیر با رکورد سنگینی مواجه شده است، از این رو دور از ذهن نیست که سرانجام شاهد تعطیل شدن این بخش و زیرمجموعه‌های آن باشیم. سناریو دیگر قابل تصور، ادامه حرکت اچ‎تی‎سی در بازار گوشی‌های هوشمند با عرضه محصولات مبتنی بر پلتفرم Android One است؛ راهی که فعلاً نوکیا نیز در حال پیروی از آن است. بدین ترتیب گوشی‌های آینده HTC در دسته میان رده‌ها قرار خواهد گرفت و دیگر به برنامه‌های اختصاصی و پشتیبانی همه جانبه احتیاج نخواهند داشت.

منبع androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.