جوابیه ایرانسل به گزارش فارنت؛ تاکید بر توقف تمام خدمات ارزش افزوده جدید مبتنی بر قرعه‌کشی

روز شنبه انتشار تصویری در رسانه‌ها خبر از ممنوعیت قرعه‌کشی توسط سرویس‌های ارزش افزوده همراه اول داشت. همزمان ایرانسل با انتشار تصویری در شبکه اینستاگرام خود تاکید کرد که از دی ماه سال گذشته این رویه را در پیش گرفته است. اما برخی کاربران فارنت با ارسال تصاویری این ادعای ایرانسل را مورد تردید قرار دادند که در گزارشی به آن پرداختیم. حالا ایرانسل در پاسخ به گزارش فارنت جوابیه‌ای را برای ما ارسال کرده که عینا در ادامه قابل دسترسی است.

جوابیه ایرانسل نشان می‌دهد که تبلیغات ارسالی با محتوای قرعه‌کشی به مشترکان این اپراتور صرفا برای دانلود اپلیکیشن‌ها استفاده شده که خارج از چارچوب سرویس ارزش افزوده ایرانسل است و با در خصوص سرویس‌های ارزش افزوده‌ای صورت گرفته که موعد قرعه‌کشی آنها هنوز فرا نرسیده است و هیچگونه تبلیغاتی مبتنی بر سرویس‌های ارزش افزوده جدید صورت نگرفته است.

مدیرمسئول محترم پایگاه خبری فارنت
جناب آقای محسن صحافی

با سلام

با توجه به انتشار خبری با عنوان «آیا ممنوعیت قرعه‌کشی در سرویس‌های ارزش افزوده ایرانسل واقعا برقرار است؟» مورخ 18/1/1398 در آن رسانه وزین، بدین وسیله توضیحات زیر وفق ماده 23 قانون مطبوعات مصوب 22 اسفندماه 1364 جهت انتشار به حضورتان تقدیم می‌شود:

با سپاس
روابط عمومی

در پاسخ به خبر منتشر شده با عنوان «آیا ممنوعیت قرعه کشی در سرویس‌های ارزش افزوده ایرانسل واقعاً برقرار است؟» در تاریخ 18/1/1398 با احترام موارد زیر به استحضار می‌رسد:

ایرانسل طی هماهنگی‌های انجام شده با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به منظور ساماندهی فضای ارایه خدمات ارزش افزوده از طریق شرکت‌های همکار بوده و از هرگونه اقدام در این حوزه با هدف تأمین حقوق مشترکان خود اسقبال می‌کند. در مورد اشاره شده، ارایه خدمات ارزش افزوده با محوریت قرعه کشی و اهدای جوایز بزرگ لازم به نظر می‌رسد موارد زیر یادآوری شوند:

  1. ایرانسل به منظور تحقق شعار «تجربه یک زندگی دیجیتال» و لزوم ایجاد حس تعامل با مشترکان خود در راستای استفاده از خدمات ارزش افزوده و نه لزوماً عضویت صرف، اقدام به سیاست‌گذاری در حوزه‌های مختلفی مانند تسهیم درآمد، نوع خدمات و همکاری با شرکتهای مختلف براساسEngagement مشترکان خود کرده است و ارائه خدمات جدید بر محور قرعه کشی را از ابتدای دی ماه سال 1397 (نزدیک به چهار ماه قبل) متوقف کرده است.
  2. تمام پیام‌های استناد شده به آنها مربوط به دانلود برنامه‌ای خاص مثل لنز یا برنامه‌های کاربردی دیگر است که از این قاعده مستثنی هستند چرا که هر استارت‌آپی می‌تواند برای دانلود برنامه‌ای قرعه‌کشی مدنظر خود را داشته باشد و این رویه جاری برای دانلود اپلیکیشن‌ها و همچنین فروش محصولات مختلف در کشور است. بدیهی است که دانلود برنامه به معنای اشتراک فرد در خدمات ارزش افزوده نیست.
  3. همانطور که در متن اطلاعیه آورده شده است، لازم به تأکید است که ایرانسل خدمات جدیدی را متوقف کرده است که تمرکز آن‌ها برروی «قرعه‌کشی» است و لذا ممکن است بعضی از خدمات که دارای قرعه کشی بوده‌اند و هنوز زمان قرعه کشی آنها نرسیده است، تبلیغات موردی داشته باشند. در این موارد نیز پس از پایان موعد قرعه کشی، قرعه کشی جدید انجام نخواهد شد.
  4. هدف ایرانسل از ارائه خدمات دیجیتال، امکان ایجاد زندگی بهتر از طریق بسترهای دیجیتالی برای کاربران خود است و همچنین همواره تلاش کرده است تمام فعالیت‌ها و سیاست‌گذاری‌های خود را در این راستا اعمال کند و از هرگونه اقدامی که منجر به کاهش اعتماد مشترکان و کاهش رضایت‌مندی آنها باشد، اجتناب کند.

همچنین ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری همواره از تمام صاحب‌نظران و اندیشمندان و شرکت‌های دانش بنیان که می‌توانند این شرکت را در مسیر ایجاد زندگی دیجیتالی بهتر برای مشترکان در حوزه‌های مختلف شامل آموزش، بهداشت، مدیریت بحران، سرگرمی ، بازی، سبک زندگی و … یاری کنند، دعوت به همکاری می‌کند.

روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.