آیا ممنوعیت قرعه‌کشی در سرویس‌های ارزش افزوده ایرانسل واقعا برقرار است؟

همانطور که خبر دارید همراه اول روز شنبه از ممنوعیت قرعه‌کشی میان مشترکان در سرویس‌های ارزش افزوده خبر داد. در همین حال ایرانسل بلافاصله با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از برقراری چنین ممنوعیتی از دی ماه سال گذشته خبر داد! اما آیا واقعا چنین چیزی صحت دارد؟

0

در پست منتشر شده در خصوص سرویس ارزش افزوده ایرانسل در بخش استوری صفحه اینستاگرام این شرکت آمده است که:

ایرانسل به منظور ارتقای تجربه مشترکان از ابتدای دی ماه 97 اجرای سرویس‌های ارزش افزوده خود بر پایه قرعه‌کشی و عضویت مشترکان در آنها را متوقف کرده و از هر اقدامی که در راستای حفظ حقوق مشترکان باشد استقبال می‌کند.

ارزش افزوده ایرانسل

اما بدیهی است پیامک‌های جنجالی سرویس‌های ارزش افزوده و مزاحمت‌های معمول آنها چیزی نیست که مشترکان به راحتی از ذهن ببرند. چندین کاربر فارنت پس از این انتشار این پست و به اشتراک‌گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی فارنت، با ارسال مستنداتی نقض این ادعای ایرانسل را به فارنت گوشزد کردند.

تصاویر اسکرین‌شات ارسالی کاربران نشان می‌دهد اگرچه ایرانسل مدعی ممنوعیت قرعه‌کشی در سرویس‌های ارزش افزوده خود از ابتدای دی‌ماه است اما همچنان پس از آن پیامک‌هایی با موضوع قرعه‌کشی در میان مشترکان ارزش افزوده برای مشترکان این اپراتور ارسال شده است و استفاده از این ترفند برای جلب مشترکان بیشتر برای سرویس‌های ارزش افزوده این اپراتور ادامه دارد.

قرعه کشی ارزش افزوده ایرانسل

باید دید منظور ایرانسل از این ممنوعیت چه بوده و در صورت وجود آن، چرا همچنان سرویس‌های ارزش افزوده این اپراتور به ارسال چنین پیامک‌هایی ادامه می‌دهند!؟

در هر صورت امیدواریم استفاده از سرویس‌های ارزش افزوده برای مشترکان تلفن همراه همانطور که از نام آن مشخص است واقعا ارزش افزوده‌ای برای مشترکان خود به همراه داشته باشد و صرفا محلی برای سودجویی بیشتر برخی شرکت‌های فعال در این زمینه با وسوسه کاربران برای برنده شدن بی.ام.و و .. نباشد. شرکت‌هایی که حتی کوچکترین نشانی از تولید محتوای مفید برای کاربران خود ندارند!

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.