این چهار گوشی ال‌جی به‌زودی به اندروید ۹ آپدیت می‌شوند

ال‌جی یکی از شرکت‌هایی است که اعتبار بدی در زمینه عرضه آپدیت اندروید دارد. حالا شرکت قصد دارد این اعتبار را تغییر دهد.

2

ال‌جی تا به امروز اندروید 9 پای را تنها برای دو گوشی هوشمند خود عرضه کرده است. به همین خاطر می‌توان صادقانه نگاه کرد و گفت که این شرکت تجربه خوبی در زمینه آپدیت‌ها ندارد. این دو گوشی هم گوشی‌های مهمی از شرکت هستند. گوشی G7 One و G7 ThinQ دو گوشی هستند که اندروید 9 ال‌جی را دریافت کرده‌اند. هر دو این گوشی‌های در سال میلادی گذشته توسط شرکت عرضه شدند.

اما این شرکت کره جنوبی قصد دارد که اندروید 9 پای را برای دیگر گوشی‌های خود نیز عرضه کند. از این طریق دایره گوشی‌های موجود این شرکت گسترده خواهد شد و این شرکت اعتبار بیشتری در زمینه آپدیت‌های نرم‌افزاری پیدا خواهد کرد. اندروید 9 ال‌جی قرار است که برای چهار گوشی هوشمند این شرکت عرضه شود. طبق گزارشات، احتمالا می‌رود که این نسخه از اندروید تا پایان خرداد ماه عرضه شود.

اما کدام گوشی‌های ال‌جی اندورید 9 پای را دریافت خواهند کرد؟ این شرکت یک لیست را منتشر کرده و به گفته خود شرکت، قصد دارد که گزینه‌های این لیست را آپدیت کند. این لیست فعلا شامل گوشی‌هایی همانند V30، V30S ThinQ، V35 ThinQ و V40 ThinQ است. هیچ نوع ترتیب خاصی برای عرضه آپدیت بین این گوشی‌ها در نظر گرفته نشده است. همچنین دقیقا نمی‌دانیم که تاریخ عرضه هر کدام از آپدیت‌ها چه زمانی خواهد بود و نمی‌توان با قطعیت تمام یک تاریخ را مشخص است.

همچنین باید اشاره کرد که این زمان عرضه، یعنی تا پایان خرداد ماه، زمان عرضه جهانی نیست. ال‌جی قصد دارد که ابتدا این آپدیت‌ها را در کشور خود عرضه یعنی کره جنوبی عرضه کند و کاربران این کشور در ابتدا این آپدیت را دریافت خواهند کرد. کاربرانی که در دیگر مناطق زندگی می‌کنند مطمئنا باید مدت زمان بیشتری را صبر کنند تا دسترسی به این آپدیت به صورت کامل و سالم میسر شود.

 

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. اعظم می‌گوید

    سلام وقتتون بخیر من میخوام اکانت اینستامو حذف کنم ولی هر کار میکنم نمیشه این پیغام میاد برام.The username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again.میشه راهنماییم کنید ممنون میشم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      پیام اشاره می‌کنه که اکانتی که قصد حذف کردن دارید وجود نداره! مطمئنید قبلا پاک یا غیرفعال نکردید؟ دوباره امتحان کنید