جیمیل حالا می‌تواند موضوع ایمیل را برحسب نوشته‌هایتان پیشنهاد کند

نسخه تازه جیمیل تغییرات خاصی را تجربه خواهد کرد و یکی از این تغییرات، پیشنهاد موضوع ایمیل به لطف قابلیت جدید Smart Compose است.

0

نسخه جدید جیمیل قابلیت‌های تازه‌ای را به همراه خواهد داشت. چندی پیش به این اشاره کردیم که جیمیل می‌تواند از این پس، ایمیل‌های شما را زمان‌بندی کند. به عنوان مثال یک نیمه شب ایمیلی را تنظیم کرده‌اید، اما می‌خواهید آن را اول صبح ارسال کنید. جیمیل این قابلیت را فراهم خواهد کرد. یکی دیگر از قابلیت‌های تازه، پیشنهاد موضوع ایمیل است.

قابلیت تازه در نسخه جدید جیمیل Smart Compose نام دارد. این قابلیت همین امروز فعال شده است. در حقیقت این حرکتی به سوی اتوماسیون بیشتر امور روزانه است. حتی دیگر نیاز نیست به موضوع ایمیل فکر کنیم و یک ربات و هوش مصنوعی این کار را انجام خواهد کرد.

این قابلیت همچنین عادات نوشتاری شما را زیر نظر خواهد داشت و آن‌ها را به عنوان یک الگو بررسی می‌کند. از این طریق این قابلیت می‌تواند حدس بزند که بقیه جمله شما چه خواهد بود. سپس می‌تواند به شما پیشنهاد دهد که چه چیزی را بنویسید و خود قابلیت توانایی نوشتن را دارد. البته فعلا این قابلیت ساده است و در آینده پیشرفت بیشتری را خواهد داشت. این قابلیت از یادگیری ماشینی استفاده می‌کند. تلاش روزانه و درگیری شما با استفاده از چنین قابلیتی می‌تواند طی مرور زمان کمتر و کمتر شود.

هنگامی که کلیت ایمیل را نوشتید و آن را آماده ارسال کردید، قابلیت Smart Compose می‌تواند به شما یک پیشنهاد برای موضوع ایمیل بدهد. این پیشنهاد بر اساس محتوایی که تنظیم شده انتخاب خواهد شد. به عنوان مثال اگر تولد کسی را تبریک می‌گویید مطمئنا جیمیل متوجه این خواهد شد و پیشنهاد می‌دهد که از موضوع تولدت مبارک استفاده کن.

این نسخه جدید جیمیل و قابلیت Smart Compose به آرامی در اختیار کاربران جیمیل قرار خواهد گرفت. به گفته گوگل، این روند کمی زمان خواهد برد و ممکن است تا پانزده روز طول بکشد که همه کاربران دسترسی کافی را داشته باشند. این قابلیت به صورت خودکار فعال خواهد بود، اما اگر خواستار خاموش کردن آن هستید، به راحتی می‌توانید به تنظیمات مراجعه کنید و آن را خاموش و روشن کنید. گفتنی است این قابلیت ابتدا برای زبان انگلیسی طراحی شده اما ممکن است در آینده به زبان‌های دیگر هم بیاید.

 

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.