بیتس ایرفون کاملاً بی‌سیم پاوربیتس پرو را با تراشه H1 اپل معرفی کرد

تنها چند روز پس از عرضه ایرپاد 2 حالا بیتس ایرفون کاملاً بی‌سیم پاوربیتس پرو را با قابلیت اتصال سریع به آیفون معرفی کرده است.

0

اگر به‌خاطر داشته باشید اپل چند سال پیش شرکت بیتس را خریداری کرد. حالا بیتس سرانجام محصولی ارائه کرده است که می‌تواند گزینه بهتری نسبت به ایرپاد 2 بی‌سیم اپل باشد. پاوربیتس پرو به لطف تراشه H1‌ اپل به محض بیرون آمدن از کیس محافظ به آیفون، آی‌پد یا مک‌بوک شما متصل خواهد شد.

به این ترتیب سرانجام گزینه بهتری نسبت به ایرپاد با امکان حذف صداهای بیرونی و کیفیت صدای بالاتر اما با همان راحتی در اختیار کاربران اپلی قرار گرفته است. پاوربیتس پرو با ایرتیپ‌های سیلیکونی محکم‌تر درون گوش شما قرار خواهد گرفت و قلاب‌های متصل به آن به‌خصوص برای ورزشکاران و کاربرانی که ایرپاد درون گوششان به‌خوبی قرار نمی‌گرفت طراحی شده است.

Powerbeats Pro دربرابر آب و تعرق مقاوم است و درست مانند ایرپاد درون کیس خود شارژ می‌شود. تراشه H1 اپل باعث می‌شود نه‌تنها این ایرفون به سرعت با آیفون شما جفت شود بلکه دوام شارژ بالاتری هم داشته باشد. همچنین می‌توانید بدون دست زدن به ایرفون با گفتن «هی سیری» دستیار صوتی اپل را فرابخوانید.

وقتی ایرفون را از گوشتان خارج کنید آهنگ درحال پخش متوقف خواهد شد. روی هر دو ایرفون همچنین دکمه‌های فیزیکی برای کنترل صدا و یا انتخاب آهنگ وجود دارد و همچنین می‌توانید تنها از یکی برای پخش موسیقی استفاده کنید.

پاوربیتس پرو ۹ ساعت دوام شارژ برای پخش موسیقی دارد اما به لطف کیس محافظ آن دوام شارژ ایرفون در مجموع به ۲۴ ساعت خواهد رسید. این کیس با درگاه لایتنینگ شارژ خواهد شد اما خوشبختانه کابل لایتنینگ هم درون جعبه قرار داده شده تا کاربران اندرویدی نیز با استفاده از آن مشکلی نداشته باشند.

زمان عرضه و قیمت پاوربیتس پرو

پاوربیتس پرو از امروز ۱۵ فروردین‌ماه با قیمت ۲۵۰ دلار و در رنگ‌های مشکی، سورمه‌ای (Navy)، زیتونی (Moss) و کرمی (Ivory) به بازار عرضه می‌شود.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.