هواوی می‌خواهد آنر چهارمین فروشنده بزرگ گوشی‌های هوشمند دنیا شود

دو برند هواوی و آنر شرکت چینی تاکنون توانسته‌اند عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود ارائه دهند و اخیرا در مورد اهداف خود برای آینده نزدیک به صحبت پرداخته‌اند. با فارنت همراه باشید…

0

هواوی در گذشته بارها از هدف خود برای تبدیل به تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند صحبت کرده و اکنون بار دیگر روی آن تایید می‌کند. این هدف با سوم شدن هواوی در بین تولیدکنندگان شروع شد و در حال حاضر هواوی پس از شرکت کره‌ای سامسونگ در مکان دوم قرار دارد. شرکت چینی با پایان یافتن سال 2019 قصد دارد به سلطه شرکت سامسونگ هم پایان دهد و پس از 7 سال نهایتا به هدف بزرگ خود دست پیدا کند. البته به جز برند اصلی هواوی سخن از زیر برند آنر هم به میان آمده است.

از طرفی دیگر هدفی مشابه نیز برای برند آنر تعیین شده که بی‌شباهت به هدف هواوی نیست. هدف آنر این است که به چهارمین برند تولیدکننده گوشی هوشمند در دنیا بدل شود. اگر چنین هدفی در آینده محقق شود برند آنر جلوتر از شرکت شیائومی و درست پشت سر دو غول دنیای دیجیتال یعنی سامسونگ و اپل قرار می‌گیرد.

هدف بعدی زیر برند هواوی یعنی آنر این است که در کشور چین هم بتواند به جایگاه دوم برترین تولیدکنندگان گوشی در این کشور دست یابد و پشت سر برند اصلی هواوی قرار بگیرد. برای دستیابی به این هدف هنوز تاریخ مشخصی تعیین نشده است اما به نظر می‌رسد که انتظار هواوی در همان حوالی دستیابی به جایگاه چهارم برترین تولیدکنندگان گوشی در جهان است. نظر شما در مورد اهداف شرکت چینی چیست؟

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.