اپ‌نت: بازی نقش‌آفرینی شمشیر آهنین Iron Blade: Medieval Legends

بازی Iron Blade: Medieval Legends از سری بازی‌های نقش‌آفرینی شیاطین در دنیای باستان است که توسط استودیوی معروف Gameloft ارائه شده است.

0

بازی Iron Blade: Medieval Legends در فضایی قرون وسطایی روایت می‌شود که بسیار جذاب بوده و شما را وارد مبارزاتی کهن اما بسیار مهیج می‌کند. در این بازی جهان درگیر نیروهای جادویی و سحرانگیز شیاطین بوده و دشمنان شما همین شیلطین هستند که باید آن‌ها را یکی پس از دیگری از میان بردارید. شما به همراه سایر قهرمانان به مبارزه می‌پردازید اما این خود شما هستید که با استفاده از ابزارآلات سرد مختلف که در این دوره تاریخی وجود داشتند تنها قهرمان واقعی خواهید شد.

ابزار مختلفی مانند انواع نیزه‌ها، شمشیرها، گرز و… در اختیارتان گذاشته شده است. با شیاطین مبارزه کرده و سر آن‌ها را ببرید و صحنه‌های مهیج بسیار دیگری را نیز با کیفیت بالا تجربه نمایید. موقعیت‌هایی که در آن بازی می‌کنید دارای مناظر زیبا و جذابی هستند که در هر مرحله متنوع‌تر و زیباتر شده و بازی را برایتان جذاب‌تر می‌نمایند. دشمنانتان را از میدان به در کرده و اموالشان را به غنیمت بردارید. این بازی را در حالت آنلاین انجام دهید و به رقابت با بازیکنان واقعی در سرتاسر دنیا بپردازید. به قلمرو آن‌ها حمله کرده و اموالشان را غارت کنید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.