ببینید: رندرهای موتو جی 8، اولین گوشی موتورولا با دوربین سه‌گانه

موتورولا هم قصد دارد وارد بازار گوشی‌های هوشمند با دوربین سه‌گانه شود. به‌تازگی تصاویر و ویدئویی منتسب به موتو جی 8 درز کرده که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست.

0

تنها دو ماه از رونمایی گوشی‌های سری موتو جی 7 موتورولا در MWC 2019 می‌گذرد. با این‌حال شنیده‌ها حاکی از آن است که موتورولا به فکر عرضه جانشین این گوشی‌ها با نام موتو جی 8 است که به دوربین سه‌گانه و طراحی متفاوت مجهز خواهد بود.

این گوشی که البته شاید با نام موتورولا وان ویژن پلاس عرضه شود دارای صفحه‌نمایشی کشیده و ۶.۲ اینچی از نوع LCD خواهد بود. حاشیه پایین صفحه‌نمایش نسبت به موتو جی ۷ باریک‌تر شده و حالا دوربین سلفی هم در یک حفره کوچک در گوشه بالایی صفحه‌نمایش قرار دارد.

حسگر اثر انگشت پشت گوشی لوگوی موتورولا را هم یدک می‌کشد و دوربین سه‌گانه هم حالا با چینشی شبیه به سری پی 30 موتورولا به چشم می‌خورد. گفته می‌شود این ماژول دوربین از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در کنار دوربین‌های ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو و اولتراواید تشکیل شده است. فلش دوگانه LED نیز در پایین دوربین به چشم می‌خورد.

موتو جی 8 (یا وان ویژن پلاس) طراحی کاملاً متفاوتی نسبت به گوشی‌های اخیر موتورولا با دوربین دایره‌ای شکل دارد و به این ترتیب خبری از ماژول‌های Moto Mod نیز برای آن نخواهد بود. گفته می‌شود این گوشی دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بوده و احتمالاً از تراشه اسنپ‌دراگون 675 یا اکسینوس 9610 استفاده می‌کند.

از سایر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به بلوتوث ۵.۰، NFC و درگاه‌های USB-C و جک هدفون اشاره کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.