گوگل فروش پیکسل 2 و پیکسل 2XL را متوقف کرد

یک‌سال و نیم پس از عرضه گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2XL گوگل حالا عرضه این دو گوشی را متوقف کرده است.

0

گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2XL گوگل را می‌توان از موفق‌ترین محصولات عرضه شده توسط این شرکت به بازار محسوب کرد. این گوشی‌ها در زمینه عملکرد نرم‌افزاری و خصوصاً کیفیت تصاویر دوربین رقبا را غافلگیر کرده و با پیشرفت چشمگیر نسبت به نسل اول به عنوان یک پرچم‌دار شایسته عنوان شدند. حالا به گزارش Android Police گوگل فروش پیکسل 2 و نسخه بزرگ‌تر آن پیکسل 2XL را متوقف کرده است.

برخی نمایندگان فروش از جمله Best Buy هنوز این گوشی‌ها را با تخفیف عرضه می‌کنند. به‌طور مثال نسخه ۶۴ گیگابایتی Pixel 2XL کماکان با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه می شود؛ درحالی‌که نسخه سیاه‌وسفید (پاندایی) دیگر نایاب شده است. با این‌حال برخی اپراتورها کماکان این گوشی را با قیمت ابتدایی عرضه می‌کنند.

پیکسل 2 البته با وجود موفقیت‌های فراوان دچار چالش‌های بسیاری هم شد. از صفحه‌نمایش نه‌چندان باکیفیت نسخه XL گرفته تا مشکلات ریز و درشت دیگر. پیکسل 2 هم با حاشیه‌های ضخیم صفحه‌نمایش طراحی عقب‌افتاده‌ای نسبت به رقبا داشت.

حالا با توقف فروش پیکسل 2 و پیکسل 2XL تمرکز گوگل در فروشگاهش روی پیکسل 3 و پیکسل 3XL معطوف شده است. با گذشت ۶ ماه از شروع فروش این دو گوشی گوگل همچنین تخفیف‌هایی تا ۲۰۰ دلار را نیز بر روی این دو گوشی اعمال کرده است. همچنین گفته می‌شود این شرکت قصد دارد در آینده نزدیک نسخه‌های ارزان‌تری از پیکسل را با نام Pixel 3a و Pixel 3a XL نیز به بازار عرضه کند.

با این‌حال هنوز راجع به جانشین واقعی این دو گوشی یعنی پیکسل 4 چیز زیادی نمی‌دانیم. آیا پیکسل 4 می‌تواند لقب بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند را از رقبا پس بگیرد و آیا سرانجام با طراحی جدید و جذاب‌تری روبرو خواهیم شد یا خیر؟

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.