مایکروسافت سرفیس بوک 2 را با پردازنده‌های چهارهسته‌ای اینتل به‌روز کرد

مایکروسافت به‌تازگی یک مدل جدید از سرفیس بوک 2 را با پردازنده چهارهسته‌ای و جدید نسل هشتمی اینتل رونمایی کرده است.

0

یکی از مشکلات بدنه باریک و سبک سرفیس بوک 2 محدودیت در خنک کردن دستگاه بود و به همین دلیل مایکروسافت از پردازنده‌های دو هسته‌ای سری U اینتل در آن استفاده کرد. اما حالا با عرضه پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل گزینه چهارهسته‌ای نیز به آن‌ها اضافه شده است. مایکروسافت حالا بیس سرفیس بوک 2 نسخه ۱۳ اینچی را با پردازنده Core i5 چهارهسته‌ای نسل هشتم آپدیت کرده است و همچنین قیمت نسخه دوهسته‌ای نسل هفتمی را نیز به ۱۲۹۹ دلار کاهش داده است. قیمت نسخه چهارهسته‌ای جدید ۱۴۹۹ دلار بوده که شامل پردازنده Core i5-8350U با فرکانس نهایی ۳.۶ گیگاهرتز می‌شود.

نسخه میان‌رده سرفیس بوک 2 مایکروسافت حالا همچنین شامل ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم می‌شود. به این ترتیب می‌توان گفت تنها تغییر مهم در ارتقای پردازنده است. با توجه به بهبود عملکرد قابل توجه سرفیس پرو 6 با پردازنده‌های جدید اینتل، می‌توان انتظار داشت همین داستان برای سرفیس بوک هم تکرار شود. با این‌که گفته می‌شود مایکروسافت قصد دارد سرفیس بوک 3 را به‌زودی معرفی کند، این ارتقا می‌تواند به معنای رد شایعه هم باشد.

مایکروسافت همچنین قصد دارد در ۲۸ فروردین رویدادی با محوریت سرفیس در شهر نیویورک برگزار کند.در این مراسم ممکن است سخت‌افزارهای بیشتری را هم از مایکروسافت شاهد باشیم و همچنین انتظار داریم جزئیات بیشتری از سرفیس هاب 2 نیز اعلام شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.