تصاویر گوشی اوپو رنو با عجیب‌ترین دوربین سلفی پاپ‌آپ منتشر شد

به‌تازگی تصاویری از یک گوشی جدید اوپو با نام رنو منتشر شده که رویکرد عجیبی را برای دوربین سلفی این محصول نمایش می‌دهد.

0

شرکت‌های مختلف برای فرار از بریدگی صفحه‌نمایش از روش‌های مختلفی استفاده کرده‌اند. ویوو NEX S یک دوربین پاپ‌آپ دارد، فایند ایکس اوپو تمام دوربین‌های را در یک بخش پاپ‌آپ قرار داده و می میکس 3 شیائومی هم کشویی طراحی شده است. اما شاید اوپو رنو عجیب‌ترین راهکار را انتخاب کرده باشد.

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید دوربین سلفی اوپو رنو ه همراه فلش و بلندگوی مکالمات آن به شکل مثلثی شکل از بدنه بیرون می‌آید. این طراحی البته شاید در ابتدا عجیب به نظر برسد اما از برخی جنبه‌ها منطقی است. دوربین سلفی پاپ‌آپ NEX S یا V15 Pro به نظر شکننده‌تر می‌آید و در Reno می‌توان حدس زد استحکام این ماژول بهبود یافته باشد.

همچنین فضای بیشتری هم حالا برای قرار دادن اسپیکر و فلش دوربین سلفی اضافه شده است. علاوه بر همه این‌ها این طراحی خاص گوشی اوپو رنو را از رقبا متفاوت کرده است. ویدئویی کوتاه از کار با این دستگاه هم در اینترنت منتشر شده است.

علاوه بر ویدئو و تصاویر دوربین سلفی اطلاعات بیشتری هم از این گوشی به بیرون درز کرده است. به‌طور مثال رنو یک پرچم‌دار بوده و از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۵ بهره می‌گیرد. اوپو برای خنک کردن پردازنده از سیستم خنک‌کننده مایع استفاده کرده و باید منتظر حداقل ۸ گیگابایت رم هم در این محصول باشیم. با این‌حال گفته می‌شود نسخه‌ای از این گوشی با اسنپ‌دراگون ۷۱۰ و قیمت پایین‌تر نیز عرضه می‌شود که از خنک کننده ژل روی صفحه گرافیتی استفاده می‌کند.

Oppo Reno همچنین مشابه میت 30 پرو از دوربین پریسکوپی درون بدنه استفاده می‌کند تا بتوانید بدون کاهش کیفیت تا میزان بیشتری روی تصاویر زوم کنید.

 

منبع GSMArena theverge gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.