سامسونگ تبلت Galaxy Tab A 8.0 2019 را با قلم S Pen رونمایی کرد

سامسونگ امروز بی‌سروصدا یک تبلت اقتصادی را با پشتیبانی از قلم S Pen معرفی کرد. تبلت Galaxy Tab A 8.0 2019 برای علاقمندان به طراحی و نقاشی با بودجه محدود طراحی شده است.

0

اگر به خاطر داشته باشید بهمن ماه گذشته سامسونگ تبلت Galaxy Tab S5e را با قیمت ۴۰۰ دلار و صفحه‌نمایش AMOLED به عنوان یک میان‌رده و تبلت Galaxy Tab A 10.1 2019 را به عنوان یک مدل ارزان‌تر رونمایی کرد. حالا نسخه‌ای کوچک‌تر از مدل اقتصادی با نام Galaxy Tab A 8.0 2019 رونمایی شده که صفحه‌نمایش هشت اینچی دارد.

در این مدل خبری از حاشیه‌های بسیار باریک مدل ۱۰.۱ اینچی یا S5e نیست اما صفحه‌نمایش  اینچی این مدل هم با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل از تراکم پیکسلی خوبی برخوردار است. قلم S Pen هم که ظاهراً مدل استفاده شده در گلکسی نوت 8 باشد در بدنه تبلت جای می‌گیرد.

گلکسی Tab A 8.0 جدید از تراشه اکسینوس ۷۹۰۴ استفاده می‌کند و سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هم دارد. این تراشه هشت هسته‌ای از چهار هسته ۱.۸ گیگاهرتزی Cortex-A73 و چهار هسته ۱.۶ گیگاهرتزی Cortex-A53 در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP2 استفاده می‌کند.

تبلت Galaxy Tab A 8.0 2019‌ سامسونگ با باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌تواند ۱۱ ساعت دوام بیاورد و وزن و ضخامت آن هم به ترتیب ۳۲۵ گرم و ۸.۹ میلی‌متر اعلام شده است. دوربین پشتی تبلت ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بوده و از جمله مشخصات ارتباطی آن می‌توان به WiFi ac، بلوتوث ۵.۰ و البته LTE در برخی نسخه‌ها اشاره کرد. درگاه‌های این تبلت هم شامل USB-C 2.0 و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هستند.

سامسونگ هنوز زمان عرضه و قیمت Galaxy Tab A 8.0 2019 را اعلام نکرده است.

منبع GSMArena samsung
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.