آپدیت اندروید 9 پای به همراه EMUI 9.0.1 برای هواوی پی 10 از راه رسید

هواوی سرانجام به وعده خود عمل کرد و آپدیت اندروید 9 را برای پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ خود پی 10 منتشر کرد. در این آپدیت همچنین رابط کاربری EMUI 9.0.1 نیز گنجانده شده است.

1

همان‌طور که از یک پرچم‌دار اندرویدی انتظار داریم پی 10 هواوی نیز حداقل تا ۲ سال آپدیت‌های بزرگ اندروید را دریافت می‌کند. به این ترتیب آپدیت اندروید 9 هواوی پی 10 شاید آخرین آپدیت بزرگ برای این پرچم‌دار بازنشسته باشد. پی 10 در بهار سال ۹۶ با اندروید ۷ نوگت به بازار عرضه شد و پس از آن یک‌بار به اندروید ۸ و حالا به اندروید ۹ به‌روز شده است.

این آپدیت حجمی بیش از ۳ گیگابایت دارد و به همین خاطر بهتر است آن را با اتصال وای‌فای دریافت کنید. در این آپدیت علاوه بر ویژگی‌های اندروید 9 با رابط کاربری EMUI 9 نیز مواجه خواهید شد. به این ترتیب برخی اپلیکیشن‌ها مثل ضبط صدا و Huawei Share به‌روز شده‌اند و علاوه بر این زمان اجرای اپلیکیشن‌ها، دوام شارژ باتری و پایداری کلی سیستم عامل نیز بهبود یافته است.

از مشخصات شاخص پی 10 هواوی می‌توان به صفحه‌نمایش ۵.۱ اینچی 1080p، دوربین دوگانه با سنسور مونوکروم، تراشه Kirin 960 و ۴ گیگابایت رم اشاره کرد. به این ترتیب با این‌که این گوشی از نظر سخت‌افزاری توانایی اجرای اندروید Q را دارد اما بعید است هواوی سال آینده این آپدیت را برای پی 10 منتشر کند.

همچنین توجه داشته باشید اگر هنوز آپدیت اندروید 9 هواوی پی 10 را دریافت نکرده‌اید باید چند هفته‌ای منتظر بمانید. به‌روزرسانی‌های اندروید معمولاً به مرور برای همه نقاط دنیا عرضه می‌شوند.

 

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. منصور می‌گوید

    نکنید اقا میترکونه گوشی رو
    من الان مجبورم گوشیم رو ریست فکتوری کنم