هواوی دو ساعت هوشمند Watch GT Active و Watch GT Elegant را رونمایی کرد

هواوی شب گذشته در مراسم رونمایی از گوشی‌های پی 30 و پی 30 پرو همچنین دو ساعت هوشمند جدید Watch GT و Watch GT Elegant را نیز رونمایی کرد.

0

هواوی با این‌که از اولین همراهان گوگل در سیستم‌عامل پوشدنی اندروید ور بود حالا دیگر تمرکز خود را روی ساعت‌های هوشمند با سیستم‌عامل بومی LiteOS متمرکز کرده است. این شرکت که اوایل پاییز گذشته ساعت Watch GT را معرفی کرده بود حالا دو عضو جدید Watch GT Active و Watch GT Elegant را نیز به این خانواده اضافه کرده است.

این دو ساعت همان‌طور که گفتیم از سیستم‌عامل سبک LiteOS بهره می‌برند و قابلیت نصب اپلیکیشن‌های متعدد را ندارند. با این‌حال می‌توانید برخلاف ساعت‌های هوشمند اندرویدی از آن‌ها انتظار دوام شارژی طولانی را داشته باشید. Watch GT Active با بدنه ۴۶ میلی‌متری دوام شارژ دوهفته‌ای و Watch GT Elegant با بدنه کوچک‌تر ۴۲ میلی‌متری و طراحی نسبتاً متفاوت حدود ۷ روز دوام شارژ خواهد داشت. البته این اعداد با استفاده ۹۰ دقیقه‌ای از حسگر ضربان قلب در هفته محاسبه شده‌اند.

هر دو ساعت هوشمند دارای GPS، بلوتوث، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مگنتومتر، حسگر ضربان قلب اپتیکال، نورسنج و بارومتر هستند و همچنین می‌توانند تا فشار ۵ اتمسفر زیر آب را نیز تحمل کنند.

Huawei Watch GT Active
Huawei Watch GT Active

همان‌طور که در تصویر می‌بینید نسخه Active شباهت بیشتری به ساعت‌های اسپورت دارد اما نسخه Elegant کمی ساده‌تر طراحی شده است.

قیمت ساعت Watch GT Active و Watch GT Elegant هواوی

هواوی قصد دارد در هفته‌های آینده واچ GT اکتیو را با قیمت ۲۴۹ یورو و واچ GT Elegant را با قیمت یورو راهی بازار کند. هر دو ساعت با گوشی‌های مجهز به اندروید ۴.۴ و بالاتر و همچنین آیفون با iOS 9 و بالاتر سازگار خواهند بود.

منبع Phonearena androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.