اپل آپدیت iOS 12.2 را با انیموجی جدید، اپلیکیشن +News و AirPlay 2 منتشر کرد

اپل ساعاتی پیش آپدیت iOS 12.2 را با ویژگی‌هایی از جمله انیموجی جدید، اپلیکیشن +News و AirPlay 2 برای آیفون و آی‎پد منتشر کرد.

0

آپدیت iOS 12.2 یک به‌روزرسانی اساسی و کلی نیست، با این حال شامل برخی ویژگی‎ها از جمله اپلیکیشن جدید +News است که امکان دسترسی به 300 مجله را با پرداخت ماهانه 10 دلار امکان پذیر می‌کند.

ویژگی بعدی آپدیت iOS 12.2، امکان کنترل Apple TV به واسطه دستیار صوتی سیری از طریق آیفون، آی‎پد و آی‌پاد تاچ است. البته پیش نیاز دسترسی به این ویژگی، ارتقا اپل تی‎دی به نسخه 12.2 پلتفرم این دستگاه است.

این به‌روزرسانی همچنین پشتیبانی از نسل دوم AirPod را برای تمام مدل‌های آیفون و آی‎پد به ارمغان می‌آورد. در سوی دیگر زیرساخت پشتیبانی از قلم استایلوس Logitech Crayon را که پیش‌تر به نسل شش آی‎پد محدود شده بود فراهم می‌کند.

درنهایت علاوه بر رفع باگ‎های قبلی، آپدیت iOS 12.2 شامل انیموجی جدید همچون کوسه، زرافه، گراز و چند مدل دیگر است. برای دریافت این به‌روزرسانی تنها کافی است در گجت اپلی خود به سربرگ General و سپس Software Update رفته و گزینه دریافت جدیدترین نسخه iOS را انتخاب کنید. در صورت عدم دریافت پاسخ، بهتر است مجددا در زمان دیگری اقدام به این کار نمایید.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.