اپ‌نت: با Swift Backup از همه چیز بکاپ بگیرید!

برای تهیه نسخه پشتیبان، اپلیکیشن Swift Backup یک گزینه عالی و قابل اعتماد است که توسط آن می‌توانید از همه‌چیز، از اپلیکیشن‌ها و پیامک‌ها گرفته تا تاریخچه مکالمات خود بکاپ بگیرید.

0

برای خیلی‌های پیش می‌آید که ناخواسته و یا به علت وجود نقص در دستگاهشان اطلاعات مهمی را از دست داده‌اند. بهترین راه برای این‌که از این اتفاق پیشگیری کنید داشتن یک نسخه بکاپ یا پشتیبان از اطلاعات مهم است. با Swift Backup در کوتاه‌ترین زمان ممکن از تمام تصاویر، تماس‌ها، پیام‌ها، بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها و… نسخه پشتیبان تهیه کرده تا در مواقع اضطراری نگران از دست دادن فایل‌هایتان نباشید. اگر دستگاهتان روت شده باشد حتی می‌توانید از شبکه‌های وایفایی که به آن‌ها متصل شده بودید و یا دیتای برنامه‌ها نیز پشتیبان‌گیری کنید.

این پشتیبان‌گیری به‌صورت مستمر و با دقت بالایی انجام می‌گیرد پس برای حفظ اطلاعتتان که قطعا خیلی از آن‌ها برایتان باارزش هستند می‌توانید با استفاده از Swift Backup در زمانی بسیار کوتاه نسخه پشتیبان تهیه کرده و این اطمینان را داشته باشید که اگر هر اتفاقی برای گجت اندرویدی‌تان بیفتد می‌توانید دوباره همان اطلاعات قبلی را داشته باشید حتی درمورد تصاویر پس‌زمینه و پیام‌هایتان نیز قابل اجراست. به‌خاطر داشتن محیط کاربری ساده و زیبا کار کردن با آن برای هر کاربری ساده و قابل فهم است. Swift Backup می‌تواند در صورت روت بودن اندروید پسورد ذخیره شده شبکه‌های وای‌فای را نیز بکاپ بگیرد. توجه داشته باشید برای از دست نرفتن اطلاعات بهتر است بکاپ گرفته شده توسط Swift Backup را در فضای ابری ذخیره کنید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.