اپ‌نت: بازی نقش‌آفرینی افسانه سولگارد Legend of Solgard

بازی استراتژی و نقش‌آفرینی Legend of Solgard یک بازی جذاب پر از افکت‌های جذاب و مراحل متعدد است. این بازی توسط استودیوی معروف King برای iOS و اندروید طراحی و به بازار عرضه شده است.

0

در بازی Legend of Solgard وارد دنیای وایکینگ‌ها شده و با استفاده از اسطوره‌های افسانه ای آن‌ها به نبرد با سرما و تاریکی‌ای که در حال احاطه دنیاست بروید. دنیا در حال انجماد است و تمام موجودات قدرتمند یح زده‌اند، شما باید دنیا را از این یخ‌زدگی نجات دهید. از جذابیت‌های بازی این‌ست که شما می‌توانید شخصیت‌های متفاوت را پس از آزاد کردن از قالب‌های یخ باهم ترکیب کرده تا شخصیتی جدید و منحصربفرد داشته باشید. هرکدام از شخصیت‌های بازی را که می‌خواهید با آن وارد بازی شوید، وارد مرحله آموزشی کرده تا با مهارت‌ها و توانایی‌هایش آشنا شده و سپس وارد میدان اصلی کنید.

بازی Legend of Solgard مانند نمونه‌های معمایی دیگر با کنار هم قرار دادن اشکال و اشخاص مشابه انجام می‌شود. اتحادی از شخصیت‌ها و افراد ساخته خودتان بسازید و این ارتش را هربار نیرومندتر کنید. به مبارزه با سایر ارتش‌ها و نیروها رفته و امتیاز کسب نمایید. بازی در حالت‌های مختلفی قابل اجرا بوده مراحل سخت و نفسگیری را هم شامل می‌شود. بازی افسانه سولگارد در دنیایی کاملا فانتزی انجام می‌شود پس آمادگی رویارویی با انواع شخصیت‌های خاص و عجیب را داشته باشید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.