اپ‌نت: مبارزه و بقا در دنیای زامبی‌ها در بازی Into the Dead 2: Zombie Survival

بازی Into the Dead 2: Zombie Survival نسخه دوم یک بازی اکشن و ترسناک است که روایت همیشگی زامبی‌ها را این بار در نبردی تازه و مهیج بیان می‌کند. این اپ را استودیوی PIKPOK برای کاربران اندروید و iOS طراحی و عرضه نموده است.

0

دنیا به آخر رسیده و زامبی‌ها همه جا را اشغال کرده‌اند. شما و خانواده‌تان آخرین انسان‌های روی زمین هستید و باید زامبی‌ها را بیرون رانده و زمین را از وجودشان پاک کنید. تعداد زامبی‌ها هر روز بیشتر شده و بر قدرتشان هم اضافه می‌شود. شما هم باید توانایی‌هایتان را افزایش داده تا بتوانید از خانواده‌تان در مقابل زامبی‌ها دفاع کرده و پیروز شوید. داستان بازی Into the Dead 2: Zombie Survival در فصل‌ها و بخش‌های مختلفی روایت شده و قطعا برایتان بسیار جذاب خواهد بود. داستان را دنبال کرده تا مبارزات هیجان‌انگیزی را از سر گذرانده و بر زامبی‌ها غلبه کنید.

مبارزات شما در محیط‌های متفاوت و گاها عجیبی انجام می‌گیرد اما همین تنوع در فضا بازی را از حالت یکنواختی خارج کرده و در نتیجه همیشه برایتان یک غافلگیری به همراه دارد. زامبی‌های نیز دارای تنوع بوده و هرکدام ظاهر و توانایی خاصی دارند. شما نیز باید هرچه سلاح در مسیرتان می‌بینید را برداشته و خودتان را کاملا مسلح کرده تا در برابر انواع زامبی‌ها راهی برای دفاع از خودتان داشته باشید. بازی‌های روزانه‌ای نیز برایتان طراحی شده که با انجام آن‌ها از جوایزی نیز برخوردار خواهید شد. بازی Into the Dead 2: Zombie Survival را می‌توانید از لینک‌های زیر دریافت کنید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.