اپ‌نت: بررسی قدرت سیگنال وای‌فای WiFi Signal Strength Meter Pro

برای اطلاع از میزان قدرت سیگنال‌های شبکه وای‌فای اپلیکیشن WiFi Signal Strength Meter Pro یک گزینه بسیار کاربردی و مفید است.

0

یکی از راه‌های برقراری ارتباط با دنیای مجازی اتصال به سیستم وای‌فای است. اینکه در مکانی بتوانید تشخیص بدهید که کدام شبکه وای‌فای دارای قدرت بیشتری است می‌تواند برایتان کاربردی بوده و سرعت اتصال و استفاده از اینترنت را افزایش دهد. قدرت سیگنال وای‌فای را می‌توانید با این اپلیکیشن به راحتی و برحسب درصد مشاهده کنید.

در هر مکانی که قرار گرفتید این اپ به‌صورت خودکار تمام شبکه‌ها را اسکن کرده و به قوی‌ترین آن‌ها به‌صورت خودکار متصل می‌شود. برای اینکه بتوانید متناسب با نیازتان به شبکه‌هایی که هر کدام از نظری قدرتمند هستند وصل شوید این اپ تمامی اطلاعات مربوط به شدت و سرعت سیگنال و یا آدرس و فرکانس را نیز در هر بار اتصال به اینترنت برایتان نمایش می‌دهد. حجم اپ بسیار پایین بوده و کار کردن با آن نیز برای همه کاربران راحت و دارای محیطی قابل فهم است.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.