اپ‌نت: مرورگر سریع، ایمن و بدون تبلیغات مزاحم Cake Web Browser

با این‌که هر دستگاه اندرویدی حداقل با یک مرورگر همراه است اما گاهی استفاده از مرورگرهای دیگر مزایایی دارد. اپلیکیشن Cake Web Browser با داشتن امکانات قابل توجه می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

0

برای اینکه بتوانید گشت‌وگذاری سریع در اینترنت داشته باشید باید مرورگر سریعی نیز نصب نمایید. مرورگر Cake Web Browser با حذف تبلیغات و استفاده از موتور کرومیوم سرعت بسیار بالایی را خواهد داشت. از قابلیت‌های دیگر این برنامه اینست که در هنگام وارد کردن موضوع موردنظرتان به‌صورت همزمان نتایج نیز به نمایش درمی‌آیند و این یعنی صرفه‌جویی بیش از اندازه در زمان. تبلیغات مزاحم در این مرورگر به راحتی مسدود می‌شوند و شما یک گشت‌وگذار بی‌دردسر را تجربه خواهید کرد.

برای اینکه بتوانید جستجو را محدودتر و دقیق‌تر کنید در Cake Web Browser فیلترهای متنوعی در اختیارتان گذاشته شده تا با انتخاب هرکدام به نتایجی مطلوب‌تر برسید. صفحاتی را که می‌خواهید به‌طور مدام به آن‌ها سربزنید را هایلایت کرده تا به‌راحتی و در هر زمانی به‌سرعت وارد این صفحات شوید. برای حفظ حریم شخصی و اطلاعات خصوصی‌تان از حالت مرور خصوصی استفاده کرده تا هیچ‌گونه از اطلاعاتتان در دستگاه و یا حافظه مرورگر ذخیره نشود. در موتورهای جستجو نیز این امکان را خواهید داشت که به‌صورت گروهی تعدادی از اطلاعات را جستجو کنید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.