اپ‌نت: نوشتن روی تصاویر در گوشی با متن نگار

اپلیکیشن فارسی متن نگار این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بر روی تصاویرتان نوشته‌های دلخواهتان را درج کرده و هر ویرایشی که می‌خواهید را انجام دهید. این اپ توسط محمود آفریده برای دارندگان گجت‌های اندرویدی طراحی و ارائه شده است.

1

حتما در فضای مجازی و یا عکس پروفایل برخی دوستانتان با تصاویری که بر روی آن ها متنی با افکت‌های جذاب نوشته شده روبرو شده‌اید. جالب است بدانید برای ساخت این نوع عکس‌ها نیازی به داشتن مهارت خاص و یا بلد بودن نرم‌افزاری مدرن نیست. شما با استفاده از متن نگار به‌سادگی می‌توانید هر متنی را بر روی هر عکسی که می‌خواهید بنویسید و حتی استیکر اضافه کنید. اپلیکیشن متن نگار فونت‌های بسیار متنوع و زیبایی دارد و از زبان انگلیسی و فارسی پشتیبانی می‌کند.

بر روی هر تصویری حتی عکس‌ها گالری خودتان می‌توانید این ویرایش‌ها با متن نگار را انجام دهید. نوشه موردنظر را با فونت دلخواه تایپ کرده سپس آن را در هرجهتی که می‌خواهید بچرخانید. میزان وضوح نوشته‌ها را تغییر داده تا حالتی محو به آن بدهید. در ادامه می‌توانید هر رنگی به آن بزنید و آن‌را به‌راحتی با لمس انگشتتان جابجا کنید. برای زیبایی بیشتر به نوشته‌ها سایه بدهید تا حجم‌دار شوند. تصویر نهایی را در فرمت دلخواه و در مسیر موردنظرتان ذخیره کرده و هرجایی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ملیکا می‌گوید

    ببخشید تو این برنامه فقط میشه متن رو تایپ کرد؟ ینی نمیتونیم خودمون چیزی بنویسیم؟ مثلا فلشی بکشیم با دستمون و نقاشی کنیم عملا