اپ‌نت: فتوشاپ برای اندروید و آیفون Adobe Photoshop Express

اپلیکیشن فتوشاپ را می‌توانید در گوشی اندرویدی یا آیفون خود با نام Photoshop Express تجربه کنید. با این اپ به راحتی در هر مکان و زمانی که بخواهید به ویرایش حرفه‌ای تصاویرتان بپردازید.

0

همه شما با فتوشاپ آشنا هستید و شاید از آن استفاده نیز کرده باشید. اما این‌بار با ارائه نسخه موبایلی فتوشاپ با نام Photoshop Express این امکان برایتان فراهم می‌شود تا در دستگاه‌های کوچکتان که همیشه در دسترس هستند به یک اپ ویرایش حرفه‌ای دسترسی داشته باشید. Photoshop Express می‌تواند برای تمامی افراد قابل استفاده بوده چرا که نیاز به داشتن دانش مربوط به عکاسی و ویرایش عکس ندارد. از تصاویری که در اختیار دارید عکس‌های فوق‌العاده زیبا و خاص بسازید.

ابزارهای به کار برده شده در Photoshop Express بسیار متنوع بوده و کاربری حرفه‌ای و جذابی دارند. هر قسمتی از عکس‌ها را با هر ابزاری که می‌خواهید به شکل موردنظرتان تغییر دهید. این کار تنها با لمس صفحه توسط انگشتانتان امکان‌پذیر خواهد شد. اگر بخواهید زمان کمتری را به این کار اختصاص دهید می‌توانید با استفاده از حالت خودکار ویرایش را انجام دهید. در این قسمت، اپ به‌صورت خودکار به اصلاح عکس‌ها پرداخته و تنها کاری که شما انجام می‌دهید انتخاب نوع فیلتر است. تصاویر نهایی را در فرمت دلخواه ذخیره کرده و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.