آنر 10 آی (HONOR 10i) با دوربین سه‌گانه و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی معرفی شد

شرکت هواوی ساعاتی پیش از گوشی آنر 10 آی با نمایشگر کم حاشیه و دوربین 3 گانه رونمایی کرد.

0

آنر 10 آی را می‌توان نسخه ارتقا یافته و مجهز به 3 دوربین Honor 10 Lite دانست که چندی پیش در بازار روسیه عرضه شد.

این گوشی نیز همانند بسیاری از مدل‌های بالا رده شرکت هواوی از بدنه‌ای فلزی با گوشه‌های گرد بهره برده و در قاب جلویی میزبان نمایشگری 6.21 اینچی با ناچ قطره‌ای و رزولوشن فول اچ‎دی پلاس است.

قلب این گوشی را تراشه هشت هسته‌ای کرین 710 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی به تپش در خواهد آورد. نقطه قوت آنر 10 آی را می‌توان بهره‌مندی از دوربین 3 گانه 24+8+2 مگاپیکسلی دانست که سنسور سوم با گشادگی دیافراگم f/2.4 وظیفه ثبت تصاویر در حالت اولترا واید را بر عهده دارد.

در سوی دیگر دوربین سلفی نیز با سنسور 24 مگاپیکسلی تجهیز شده است که این عضو سری آنر را به مدلی ایده آل برای عاشقان تصاویر سلفی تبدیل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های گوشی آنر 10 آی که قرار است با قیمت 310 یورویی به زودی در بازار شود، می‌توان به قدرت گرفتن پیش‌فرض از اندروید 9 پای با رابط کاربری EMUI 9 و باطری 3,400 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.