گوشی تاشو شیائومی با نصف قیمت گلکسی فولد سامسونگ تا سه ماه آینده عرضه می‌شود

امسال را می‌توان سال گوشی‌های با صفحه‌نمایش تاشو به حساب آورد چون پس از شرکت‌هایی مانند سامسونگ و هواوی اکنون نوبت به شیائومی رسیده تا گوشی با صفحه‌نمایش تاشوی مقرون به صرفه خود را منتشر کند. با فارنت همراه شوید…

0

در سالی که همه شرکت‌ها به فکر گوشی‌های با صفحه‌نمایش تاشو افتاده‌اند، شیائومی هم یک گوشی از این مدل در نظر گرفته اما قیمت آن بر خلاف هواوی میت ایکس و گلکسی فولد می‌تواند حتی کمتر از آیفون‌های شرکت اپل برای خریدار هزینه داشته باشد. شیائومی احتمالا طی یکی دو ماه آینده گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش تاشوی خود را با قیمت برابر با نصف قیمت گلکسی فولد که 1980 دلار برچسب قیمت دارد، روانه بازار خواهد کرد.

با در نظر گرفتن قیمت‌های نجومی گوشی‌های با صفحه‌نمایش تاشوی سامسونگ و هواوی بسیاری از کاربران از داشتن یکی از آن‌ها ناامید شدند چون قیمت آن‌ها حتی بسیار بیشتر از یک گوشی هوشمند پرچمدار است. البته به لطف شیائومی و با وجود گوشی‌های می فولد و می فلکس این مشکل دیگر بر سر راه طرفداران قرار ندارد. همانطور که مرجع iGyaan اعلام کرده است، گوشی‌های تاشو شیائومی قیمتی حدود 999 دلار خواهند داشت.

طبق گزارش منابعی مورد اعتماد شیائومی در نظر دارد تا گوشی‌های جدید خود را در تاریخی نامشخص در سه‌ماهه دوم سال 2019 منتشر کند. این شرکت مشهور چینی برنامه دارد تا ابتدا گوشی‌های با صفحه‌نمایش تاشو را ابتدا در کشور خود عرضه کرده و سپس با تاخیری نه چندان طولانی در سراسر جهان عرضه نماید. اگر شیائومی بتواند گوشی‌های جدید خود را با چنین قیمت رقابتی منتشر کند، موفقیت بسیاری به دست خواهد آورد.

شایان ذکر است که دلیل تفاوت قیمت گوشی صفحه‌نمایش تاشوی شیائومی با مواردی مانند گوشی‌های سامسونگ و هواوی این است که گلکسی فولد و میت ایکس از پنل‌های بسیار باکیفیت OLED بهره می‌برند اما شیائومی قصد دارد از پنل‌های OLED با تکنولوژی Visisonox استفاده نماید. البته به صورت معمول انتظار این است که شیائومی از جدیدترین امکانات سخت‌افزاری موجود بهره گرفته و پردازنده اسنپ‌دراگون 855 کوالکام را در هسته آن شاهد باشیم. شایعات دیگری هم مانند باز شدن گوشی از هر دو طرف وجود دارد اما فعلا فقط زمان می‌تواند مشخص کند که واقعا چه چیزی انتظار ما را می‌کشد. نظر شما در مورد محصولات شیائومی و کیفیت آن‌ها چیست؟

منبع GIZMOCHINA
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.