ردمی 7 شیائومی با اسنپ‌دراگون 632، باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی و قیمت 105 دلاری رونمایی شد

شیائومی به تازگی در کنار گوشی مخصوص بازی بلک شارک 2، از یک مدل مقرون‌به‌صرفه تحت برند ردمی نیز پرده برداشت که به دلیل برچسب قیمتی 105 دلاری می‌تواند به رقیبی جدی برای مدل‌هایی مانند نوکیا 7 تبدیل شود.

0

از آنجاکه گوشی ردمی 7 شیائومی یک مدل مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود و فاقد هرگونه قابلیت منحصر به فرد است، بدون هیچ مقدمه‌ای به مرور مشخصات سخت افزاری این گوشی شیائومی خواهیم پرداخت.

بر این اساس ردمی 7 شیائومی از نمایشگری 6.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی پلاس کم حاشیه و ناچ قطره‌ای بهره می‌برد. از این پنل توسط گوریلا گلس 5 محافظت شده است و به دلیل داشتن گواهینامه TÜV، چشم فرد هنگام کارکرد طولانی مدت با آن اذیت نخواهد شد.

ردمی 7 شیائومی

این گوشی شیائومی در سینه میزبان تراشه اسنپ‌دراگون 632 است که در قدرتمندترین مدل با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه شده است. ردمی 7 شیائومی همچون Mi 6 در قاب پشتی میزبان دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی هم از سنسور 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های این مدل مقرون‌به‌صرفه شیائومی که قرار است با قیمت پایه 105 دلاری برای مدلی با 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی به زودی در بازار در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز عرضه شود، می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، درگاه مادون قرمز برای کنترل لوازم الکترونیکی و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

ردمی 7 شیائومی

شیائومی اعلام کرده که خریداران این محصول صرفاً با پرداخت 15 دلار، قادر خواهند بود یک جفت ایرباد بی‎سیم AirDots با قابلیت پشتیبانی از بلوتوث 5، بازخورد لمسی و عمر باتری 4 ساعته را هم دریافت کنند.

منبع androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.