گوشی گیمینگ بلک شارک 2 با 12 گیوابایت رم و اسنپ‌دراگون 855 رسماً رونمایی شد

شرکت شیائومی که از فروش گوشی مخصوص بازی بلک شارک با بازخورد مناسبی روبه‌رو شد، به تازگی از نسل دوم آن با قابلیت‌های ویژه‌ای همچون پشتیبانی از 12 گیگابایت حافظه رم رونمایی کرده است.

0

گوشی گیمینگ بلک شارک 2 شیائومی در ظاهر تغییری نسبت به مدل قبلی را تجربه نکرده و قاب پشتی آن همچون گذشته با استایل X بسیار جذاب و ارگونومی طراحی شده است. البته شاهد استفاده از سیستم نورپردازی RGB در ایجاد لوگوی شرکت سازنده در قاب پشتی هستیم. همچنین در کنار دستگاه همچنان یک دکمه اختصاصی تعبیه شده که در زمان فشرده شدن، حداکثر قدرت سخت افزاری را برای اجرای هرچه روان‌تر بازی‌ها فعال می‌کند.

شیائومی در گوشی گیمینگ بلک شارک 2 از تراشه 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 855 استفاده کرده است. در سوی دیگر به لطف استفاده از 12 گیگابایت حافظه رم، می‌توانید با خیال راحت و بدون تجربه هرگونه لگ، به اجرای هرگونه بازی توسعه یافته برای پلتفرم اندروید تا به امروز بپردازید.

بلک شارک 2

همچنین سیستم خنک کننده مایع موجود در این گوشی شیائومی می‌تواند دمای تراشه مرکزی و گرمای ناشی از فعالیت آن را تا 14 درجه سانتی‌گراد کاهش دهد؛ بنابراین می‌توان با گوشی گیمینگ بلک شارک 2 برای مدتی طولانی بدون نگرانی از داغ شدن قاب پشتی کار کرد.

گوشی گیمینگ بلک شارک 2 از نمایشگری 6.5 اینچی حساس به میزان فشار اعمالی با وضوح تصویر فول اچ‎دی پلاس AMOLED با قابلیت پشتیبانی از HDR بهره برده که به لطف الگوریتم‌هایی خاص، قادر به ارائه بازخورد لمسی بسیار سریع و نرخ رفرش 240Hz است. در دل این نمایشگر سنسور حسگر اثر انگشت تعبیه شده که البته نوع و سرعت عملکرد آن توسط شرکت سازنده مشخص نشده است.

ارتقا دیگر گوشی مخصوص بازی جدید شیائومی مربوط به بخش دوربین است، طوری که در قاب پشتی این محصول از دو سنسور 48+12 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 2x اپتیکال استفاده شده است و دوربین سلفی نیز از سنسور 20 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

بلک شارک 2

از دیگر ویژگی‌های گوشی گیمینگ بلک شارک 2 که قرار است با پایه قیمت 625 دلاری برای قدرتمندترین مدل در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی تیره به زودی در بازار چین عرضه شود، می‌توان پشتیبانی از 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع UFS 2.1، پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت هم‌زمان در حالت 4G VoLTE، دو بلندگوی استریو و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 27 واتی اشاره کرد.

منبع fonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.