گزارش کاربران از وجود مشکل میکروفون در گوشی پیکسل 3 گوگل خبر دارد

به نظر می‌رسد تعدادی از کاربران گوشی‌های پیکسل 3 گوگل با میکروفون این گوشی هوشمند به مشکل خورده‌اند و در هنگام تماس تلفنی از تجربه ناخوشایند آن شکایت دارند.

0

با مراجعه به انجمن محصولات گوگل می‌توان فهمید که مشکل میکروفون پیکسل 3 گوگل مدت زیادی است که دامن‌گیر گوشی تعدادی از کاربران شده است. بنابر این گزارش‌ها، این مشکل  از چند ماه پیش به وجود آمده است اما از اواخر بهمن توجه بیشتری معطوف آن شده تا در نهایت به معضلی بزرگ برای گوگل تبدیل شود.

این مشکل از انجا به نظر می‌رسد مربوط به میکروفون گوشی پیکسل 3 باشد که در هنگام برقراری تماس، کیفیت صدا از طرف فرد تماس‌گیرنده هیچ مشکلی ندارد اما فرد پاسخگو کیفیت صدای بدی را تجربه می‌کند و صدای تماس‌گیرنده با مشکلاتی از جمله اکو و پایین بودن صوت همراه است.

براساس گزارش منتشر شده هر دو مدل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس‌ال از این مشکل برخوردار هستند. برخی از کاربران خبر از دائمی بودن این مشکل می‌دهند در حالی که تعدادی از آن‌ها این مشکل را به صورت متناوب تجربه می‌کنند و فرقی ندارد که با یک تلفن ثابت یا گوشی همراه تماس برقرار شود. در این میان راه حل‌های زیادی ارائه شده که برای درصد بسیار کمی از کاربران جواب داده است.

منبع Android Authority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.