آپدیت اندروید 9 پای شیائومی ردمی نوت 6 پرو عرضه شد

شیائومی چند ماه پیش اولین گوشی هوشمند دارای چهار دوربین خود یعنی ردمی نوت 6 پرو را در هند عرضه کرد که رابط کاربری MiUI 10 بر پایه اندروید 8.1 روی آن اجرا شده بود.

1

ماه پیش بود که شیائومی چندین کاربر را به عنوان تستر برای آزمایش نسخه بتای MiUI 10 رام گلوبال که بر پایه اندروید 9 پای نوشته شده است، به کار گرفت تا آن را روی چند دستگاه مختلف از جمه ردمی نوت 6 پرو امتحان کند. اکنون در انجمن MIUI اعلام شده که آپدیت اندروید 9 شیائومی ردمی نوت 6 پرو بر پایه MIUI 10 Global Beta 9.3.11 ارائه شده که اندروید 9 پای و پچ امنیتی ماه مارس را با خود به همراه دارد.

توجه داشته باشید که آپدیت اندروید 9 شیائومی ردمی نوت 6 پرو فعلا برای یک سری کاربر محدود منتشر شده و قرار نیست فعلا همه دارندگان گوشی نوت 6 پرو به آن دسترسی ندارند. البته انتظار می‌رود که رام MIUI Global Beta بر پایه اندروید 9 در هفته‌های آتی در سراسر جهان و برای همه در دسترس قرار گیرد اما اگر نمی‌توانید تا آن زمان صبر کنید می‌توانید به صورت دستی آن را نصب نمایید.

علاوه بر این مورد گوشی‌های ردمی نوت 5 پرو، ردمی نوت 6 و ردمی Y2 هم در ماه‌های آینده رام MIUI Global Beta بر پایه اندروید 9 را دریافت خواهند کرد.

اخیرا اگر به دنبال خرید یک گوشی مناسب با قیمت مناسب‌تر هستید، گوشی فوق می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. نظر شما در مورد نسخه جدید اندروید برای این گوشی شیائومی چیست؟

منبع fonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. زیبا می‌گوید

    سلام کسی ابدیت نکنه خراب خرابه
    گوشی کلاااااا هنگ شده و داغ و باطری فقط خالی میکنه