آپدیت اندروید 9 نوکیا 3.1 چند هفته پس از نوکیا 3.1 پلاس منتشر شد

در اوایل ماه جاری بود که شرکت HMD Global آپدیت اندروید 9 پای را برای گوشی هوشمند نوکیا 3.1 پلاس منتشر کرد و اکنون نوبت به برادر آن یعنی نوکیا 3.1 رسیده تا با جدیدترین نسخه اندروید بروزرسانی شود. با فارنت همراه شوید…

1

گوشی هوشمند نوکیا 3.1 از ابتدا با اندروید 8 اوریو روانه بازار شد و اکنون آپدیت اندروید 9 نوکیا 3.1 با یک رابط کاربری جدید، نویگیشن جدید، ذخیره انرژی بهینه‌تر و تطابق بهتر نور صفحه با محیط آماده استفاده است.

گوشی نوکیا 3.1 حدود ده ماه پیش عرضه شد. این گوشی نوکیا دارای یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس 1440×720 بوده که محافظ گوریلا گلس وظیفه حفاظت از آن را بر عهده دارد.

امور پردازشی نوکیا 3.1 را پردازنده مدیاتک MT6750 بر عهده دارد که با یک حافظه رم 2 یا 3 گیگابایتی ترکیب شده است. در رابطه با حافظه داخلی هم دو مورد 16 و 32 گیگابایتی در دسترس است.

از نظر دوربین این گوشی در معمولی‌ترین حالت ممکن قرار داشته و دوربین اصلی آن یک مدل 13 مگاپیکسلی در پشت دستگاه است و دوربین سلفی آن را هم یک سنسور 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهد. ظرفیت باتری گوشی نوکیا 3.1 برابر با 2990 میلی‌آمپرساعت است. شرکت HMD Global ماه گذشته و در جریان رویداد MWC 2019 گوشی نوکیا 3.2 را به عنوان جانشین این گوشی هوشمند معرفی کرد.

اکنون و با عرضه آپدیت اندروید 9 پای نوکیا 3.1 تنها گوشی باقی‌مانده مجهز به نسخه قبلی اندروید، گوشی نوکیا 5.1 است و باید منتظر ماند تا ببینیم چه وقت به اندروید 9 آپدیت می‌شود. نظر شما در مورد آپدیت اندروید 9 این گوشی نوکیا چیست؟

منبع GIZMOCHINA
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. شایان زمانیان می‌گوید

    من نوکیا ۳.۱ پلای دارم
    چیجوری باید اندریدشو آپ دیت کنم