دانلود کنید: والپیپرهای گلکسی فولد سامسونگ با رزولوشن کامل

گلکسی فولد سامسونگ شاید تا یک ماه آینده بالاخره عرضه شود، اما والپیپرهای گلکسی فولد به تازگی و قبل از عرضه گوشی، منتشر شده است.

0

گلکسی فولد سامسونگ چندی پیش معرفی شد. این گوشی طراحی تازه‌ای را به همراه داشت و نوید یک نوع طراحی و سبک جدید از گوشی‌ها را داد. گذشته از قیمت و کارایی آن، می‌توان از طراحی این محصول لذت برد و همچنین کارهای خلاقانه‌ای با آن انجام داد. اگر والپیپرهای گلکسی فولد را دریافت کنید، می‌توانید زیبایی بیشتری را به گوشی خود اضافه کنید.

به تازگی وب‌سایت SamMobile به هشت والپیپر از والپیپرهای این گوشی دست پیدا کرده است. این تصاویر با تصاویری که بر روی تبلیغات فولد نمایش داده شد انگاری که یکی هستند. همه تصاویر بر پایه تصویر پروانه هستند و با تاشدن گوشی آن‌ها هم تا می‌شوند. این تصاویر در چندین رنگ مختلف عرضه می‌شوند و همگی با اینکه پایه تاریکی دارند، اما براق بودن خاصی در آن‌ها وجود دارد.

والپیپرهای گلکسی فولد در دو رزولوشن عرضه می‌شوند. رزولوشن 1960 در 1960 شامل تصویر یک بال است. رزولوشن 2152 در 2152 هم شامل تصویر دو بال است. این رزولوشن با رزولوشن 1536 در 2152 گوشی هماهنگ است و با آن همخوانی خواهد داشت.

همه تصاویر ارجینال هستند و همچنین فضای خالی کافی دارند. فضای خالی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های یک والپیپر گوشی است. اگر فضای کافی خالی وجود نداشته باشد، اپلیکیشن‌های شما نمایش خوبی را تجربه نخواهند کرد. همانطور که گفتیم این تصاویر برای صفحات تاشدنی طراحی شده و مشخصا برای گلکسی فولد کارایی دارد. می‌توانید آن را روی دستگاه‌های دیگر خود هم امتحان کنید، اما احتمالا جواب خوبی نخواهید گرفت.

بهتر است که نگاهی به این تصاویر داشته باشید. والپیپرهای گلکسی فولد این شکلی هستند:

هر کدام از آنها، آنها را در سایز اصلی دانلود کرده و بر روی گوشی خود امتحان کنید.  چندی پیش نگاهی هم به چند اثر خلاقانه و در واقع والپیپپر گلکسی اس 10 سامسونگ داشتیم که با توجه به حفره روی صفحه‌نمایش که برای دوربین سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد تنظیم شده است.

منبع AndroidAuthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.