صفحه نمایش OLED پی 30 و پی 30 پرو هواوی را احتمالا سامسونگ تامین خواهد کرد

در ادامه درز شایعات مختلف پیرامون ویژگی‌ها و قابلیت‌های پرچم‌داران نسل بعدی شرکت هواوی، امروز نیز یکی از منابع نزدیک به این شرکت چینی فاش کرد که صفحه نمایش خانواده سری پی 30 را سامسونگ تأمین خواهد کرد.

0

بدون شک نمایشگر یکی از مهم‌ترین قسمت‌های گوشی‌ هوشمند است که برای بسیاری از کاربران، مؤلفه‌ اصلی آن به‌حساب می‌آید. سال‌ها است که شرکت‌های مطرح دنیای موبایل تمام تلاش خود را برای توسعه‌ی پنل‌های پیشرفته به کار گرفته‌اند.

بر همین اساس هواوی در نظر دارد همچون بسیاری از تولید کنندگان مطرح گوشی هوشمند، از صفحه نمایش OLED ساخت سامسونگ در گوشی‌های پی 30 و پی 30 پرو استفاده کند. در حالی که علاوه بر سامسونگ، ال‌جی و BOE نیز پنل‌های OLED را ارائه می‌دهند، به نظر می‌رسد سامسونگ مقرون به‌صرفه‌ترین شرکتی باشد که بالاترین کیفیت را برای هواوی به ارمغان می‌آورد.

هنگامی که صحبت از نمایشگر موبایل باشد مطمئناً یکی از مهم‌ترین بخش‌ها رزولوشن آن است؛ البته به نظر می‌رسد هواوی اعتقادی به این قضیه ندارد، چراکه سال‌هاست وضوح تصویر فول اچ‎دی را برای گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود انتخاب می‌کند. این رویه امسال نیز تکرار خواهد شد و صفحه نمایش OLED پی 30 و پی 30 پرو هواوی حداکثر قادر به ارائه رزولوشن 1080p است.

بدون شک در حالی که شرکت‌های مانند سونی از پنل‌های 4K در محصولات خود استفاده می‌کنند، وضوح تصویر فول اچ‎دی برای یک گوشی پرچم‌دار مأیوس‌کننده است. البته در نظر داشته باشید که انتخاب چنین پنلی می‌تواند به افزایش طول عمر باطری گوشی هواوی کمک کند.

منبع خبر همچنین معتقد است که هواوی سال گذشته از تجهیز پی 20 پرو به پنل خمیده بازخورد مثبتی دریافت کرده است، از این رو احتمالاً صفحه نمایش OLED پی 30 و پی 30 پرو نیز در دو مدل تخت و لبه خمیده سفارش داده شده است.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.